نرم افزارحسابداری صدگان

احتمال کاهش بهای اونس جهانی طلا تا مرز ۱۶۰۳

0 650

حسابداراپ

اونس جهانی طلا در روز دوشنبه در حالی کار خود را با کاهشی خفیف آغاز کرده است که در روز جمعه با افزایشی شدید کار خود را به پایان رساند و بسیاری از سرمایه داران را نسبت به ارائه ی محرکه های اقتصادی جدید از سوی بانک مرکزی آمریکا امیدوار ساخت.

.

به گزارش سایت طلا به نقل از خبرگزاری رویترز، بنا بر اعتقاد کارشناسان، تا به این لحظه تردید سرمایه داران نسبت به آینده ی روشن اونس جهانی طلا بر طرف نشده است و این احتمال وجود دارد که بهای این فلز ارزشمند به سبب فروش آن از سوی سرمایه داران با کاهش رو به رو شود.

پندار سیستم

.
کارشناسان سایت رویترز بر این اعتقاد می باشند که بر اساس تحلیل های تکنیکال اونس جهانی طلا در روز جاری تا مرز ۱۶۰۳ دلار در هر اونس نیز با کاهش رو به رو خواهد شد.

.
بهای اونس جهانی طلا در روز جاری و با اعلام ساعت ۳:۲۱ دقیقه به وقت لندن با کاهش ۰.۳ درصدی رو به رو شد و به ۱۶۲۱ دلار و ۴۰ سنت در هر اونس رسید.

.
کارشناسان بر این باور می باشند که با ارائه ی محرکه های اقتصادی جدید از سوی بانک مرکزی آمریکا میزان تورم در این کشور با افزایش رو به رو خواهد شد و این امر می تواند بهای اونس جهانی طلا را با افرایش رو به رو سازد.

.
لازم به ذکر است که بازارهای مالی در لندن در روز جاری و روز آینده به سبب تعطیلات عمومی بسته می باشند و فعالیتی را انجام نخواهند داد.

 .

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.