نرم افزارحسابداری صدگان

پرداخت وام های ارزان قيمت به شرکت ها

0 524

حسابداراپ

 وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای بازسازی های بزرگ که ۴۰۰ شرکت ثبت نام کرده اند رقمی متوسط یک میلیارد تومان وام می توانند دریافت کنند.

.
به گزارش بینا، مهدی غضنفری در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی درباره نحوه اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها، افزود: ولی چون بازسازی های بزرگ ازاد است در صورتی که شرکت بتواند از طرحش دفاع کند دو میلیارد و یا سه میلیارد تومان هم می تواند وام دریافت کند.

.
وی گفت: اگر شرکت ها بخواهند بازسازی کوچک از جمله برای تامین ژنراتور و الکتروموتورهایشان هزینه پرداخت کنند، متوسط ۱۵۰ میلیون تومان می توانند وام دریافت کنند.

.
وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: وام هایی که برای بازسازی های کوچک و بزرگ ارائه می شود، ارزان قیمت است.

پندار سیستم

.
غضنفری گفت: اگر در صنعت یک واحد تولیدی یک بار بتواند تجهیزات را به روز کند، این تجهیزات برای همه مراحل هدفمندی کافی است، یعنی لازم نیست هر مرحله از قانون را که دولت اجرا می کند ما دوباره بالا سر ان واحد برویم یک وام دیگر بدهیم.

.
وی افزود: در مرحله اول همه واحدهای صنعتی وام دریافت نکردند که ما در برخی جاها با افزایش قیمت ان محصول موافقت کردیم و یارانه اش را به مردم پرداخت کردیم.

.
وزیرصنعت، معدن و تجارت گفت: به دلایل مختلفی در اسفند و در فروردین برخی مشکلات ارزی ایجاد شد و دولت راهکارها و برنامه های خوبی برای کنترل بازار دارد.

.
غضنفری افزود: امیدواریم مردم به تدریج اثار این برنامه ها را در زندگی شان ببیند.

 .

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.