نرم افزارحسابداری صدگان

كتاب ” زبان تخصصي حسابداري ” منتشر شد

0 958

حسابداراپ

« زبان تخصصي حسابداري » عنوان كتابي است كه با كوشش خديجه قاسمي و آرش سراجيان تهراني تاليف و توسط انتشارات «كتاب‌فرشيد» منتشر شده است.

.
مولفان با توجه به نياز روزافزون جامعه به حسابداران كارآمد و آگاه به مطالب روز «حرفه» و نيز ضعف برخي از حسابداران در زمينه پژوهش و مطالعه منابع لاتين، كتابي با ساختار جديد در زمينه آموزش زبان تخصصي حسابداري تاليف كرده‌اند.

.

همچنين دانشجويان دوره كارداني و كارشناسي به عنوان درس «زبان تخصصي ۱ و ۲ از مخاطبان اين كتاب به شمار مي‌آيند.»

پندار سیستم

.
كتاب ياد شده مشتمل بر ۱۷ فصل و ۳ پيوست است كه هر فصل شامل مطالب تخصصي، پرسش‌هاي چندگزينه‌اي و واژگان تخصصي است. همچنين پيوست‌ها شامل جداول تخصصي حسابداري، نمونه پرسش‌هاي كنكوري به همراه پاسخ‌هاي تشريحي و فرهنگ اصطلاحات است. 

.
از مزاياي اين كتاب، ارائه فايل‌هاي صوتي تخصصي دروس است كه همراه كتاب ارائه مي‌شود. در اين لوح فشرده، فايل‌هاي صوتي دروس، نمونه صورت‌هاي مالي انگليسي، فرهنگ اصطلاحات تخصصي حسابداري، فيلم‌هاي آموزشي حسابداري و آخرين نمونه‌ سوالات آزمون CPA ارائه شده است.

.
غلامحسين دواني حسابدار ارشد، اين كتاب را به عنوان تلاش ارزنده‌اي در راستاي كمك به توسعه زبان تخصصي حسابداري معرفي كرده است.

.
«زبان تخصصي حسابداري» در قطع وزيري، در ۱۵۲ صفحه و با تيراژ ۱۰۰۰ نسخه از سوي «كتاب فرشيد» منتشر و در بيست‌وپنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران در اختيار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

منبع : دنياي اقتصاد

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.