نرم افزارحسابداری صدگان

سود بیمه های عمر به ۱۸ درصد افزایش یافت.

0 643

حسابداراپ

بیمه مرکزی در راستای اصلاح آیین نامه بیمه های زندگی نرخ سود تضمین شده بیمه های عمر وسرمایه گذاری را از ۱۵ به ۱۸درصد در ۵ سال اول بیمه افزایش داد.

.
به گزارش بینا، رحیم  مصدق معون طرح وتوسعه بیمه مرکزی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه با افزایش نرخ تورم انگیزه سرمایه گذاری در بیمه های عمرکاهش یافته است گفت : علاوه بر افزایش نرخ سودتضمین شده بیمه های عمر،  سقف سنی بیمه های عمر برداشته شده است  تا رقابت پذیری این بیمه نامه ها افزایش یابد .

.
وی افزود : افزایش نرخ سود تضمینی بیمه نامه ها برای ۵ سال اول بیمه نامه بوده وسال های بعد همان نرخ ۱۵ در صد خواهد بود.

.
مصدق در تشریح فعالیت های صنعت بیمه در سال ۹۰ گفت : مجمع حق بیمه تولیدی صنعت در سال گذشته ۸ هزارو ۷۰۰ میلیار تومان بود که از رشد ۴۵،۸ درصد ی برخوردار شده است .

.
معون طرح وتوسعه بیمه مرکزی همچنین خسارت پرداختی صنعت در سال کاری ۹۰ را بالغ بر ۵هزارو۱۶۰ میلیارد تومان عنوان کرد ودر ادامه افزود : ضریب رشدخسارت در سال گذشته ۲۹،۲ درصد بوده است .

پندار سیستم

.
رحیم مصدق درا دامه تصریح کرد : تعداد بیمه نامه های صادره صنعت بیمه در سال گذشته ۳۵،۲۳۰ میلیون بیمه نامه بوده است که از هر دو ایرانی یک نفر بیمه نامه دارند .

.
وی تعداد پرونده های خسارت سال گذشته صنعت را ۶ میلیون ۸۹۰هزار مورد اعلام کرد و در ادامه افزود : اگرچه بیمه ثالث ۴۵درصد حق بیمه صنعت را تولید کرده است ولی ضریب خسارت این رشته ۴۸ درصد می باشد .

.
مصدق یادآورشد: در سال ۹۰ در مجموع ۱۴ میلیون و ۸۵۰ هزاربیمه نامه ثالث صادر شد که تعداد پرونده های خسارت لین رشته با رشد۱۰۰هزارموردی نسبت به سال ۸۹ به ۱ میلیون و۳۳۰هزارمورد رسیده است .

.
در سال ۹۰ بیمه های درمان تکمیلی ۱۸درصد صنعت بیمه را در اختیار داشتند که رحیم مصدق در این خصوص گفت : در مجموع حق بیمه تکمیلی در سال کاری گذشته به یک هزارو ۵۸۰ میلیارد تومان رسید که صنعت بیمه یک هزارو ۴۶۶ میلیارد آن را به صورت خسارت به ۴ میلیون و ۸۰۰  بیمه شده پرداخت کرد .

.
معاون طرح وتوسعه بیمه مرکزی ،  تعداد بیمه نامه های صادره بخش زندگی در سال ۹۰ را ۲ میلیون بیمه نامه اعلام کرد ودر ادامه سخنانش تصریح کرد : ۸،۶ درصد کل بازار بیمه متعلق به بیمه های زندگی است که ۷۵۳میلیارد تومان حق بیمه تولیدی این بخش است .

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.