نرم افزارحسابداری صدگان

کارتخوان های اضافه از فروشگاه ها جمع آوری می شود.

0 771

حسابداراپ

مدیرعامل شرکت شاپرک گفت: کارتخوان های اضافه از فروشگاه ها جمع آوری می شود و کارت خوان های غیرفعال از این پس برای صاحبان فروشگاه ها زیان ده خواهند بود.

.
به گزارش بینا، سامان قطبی با اعلام این خبر افزود: با اجرای این طرح ، به مرور همه فروشگاه ها با یک کارتخوان و آنهم با نشان شاپرک کار خواهند کرد.

.
وی زمان آغاز این طرح را جمعه آینده اعلام کرد.
همچنین مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی در این خصوص گفت: طرح شاپرک تمام شبکه های پراکنده مربوط به راهبری پایانه های فروش را جمع آوری می کند.

.
ناصر حکیمی ، کاهش تعداد پایانه های تکراری در فروشگاه ها را از اهداف این طرح اعلام کرد و افزود: نظارت دقیق تر و افزایش کیفیت خدمات و اطلاع رسانی بهتر درباره روند پرداخت ها از دیگر اهداف طرح شاپرک است.

پندار سیستم

.
مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی گفت: پس از دسترسی به اطلاعات حساب سه میلیون مشتری، عزم بانک مرکزی برای افزایش میزان استاندارد تراکنش های بانکی بیشتر شده است.

.
ناصر حکیمی افزود: هر چند اطلاعات افشا شده فاقد ارزش بوده است اما عملیات حسابداری نباید ذخیره می شد ، شرکت های خصوصی ارائه کننده خدمات پرداخت الکترونیک باید استانداردهای امنیتی را در تراکنش های مالی مردم جدی بگیرند.

.
وی افزود: بررسی ها نشان می دهد هیچگونه عملیات هک در سیستم بانکی رخ نداده و صرفا از یکسری اطلاعات مربوط به عملیات حسابداری که بعد از تراکنش ها انجام می شود ، سوء استفاده شده است.

.
وی خاطر نشان کرد؛ اطلاعات موجود در سایت های بانکی هیچ گونه امکان سوء استفاده را فراهم نمی کند چرا که این اطلاعت شامل شماره حساب، شماره کارت و یک رمز کد شده است که بدون وجود کارت هیچ استفاده از این کارت ها نمی توان کرد.

.
همچنین بانک مرکزی با یکپارچه کردن دستگاه های کارتخوان نظارت خود را بر این بخش از خدمات بانکی افزایش می دهد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.