نرم افزارحسابداری صدگان

تصویب دو طرح حمایت از بیکاران و تسری کارمندان سازمان‌های پزشکی

0 709

حسابداراپ

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس٬ گفت: بررسی و تصویب دو طرح تسری فوق ‌‌العاده خاص کارمندان سازمان‌های پزشکی و قانونی و بیمه بیکاری و حمایت از بیکاران از مهم‌ترین دستور کارهای کمیسیون اجتماعی به‌شمار می‌آید.

.

سیدعلی‌محمد موسوی‌مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ درباره دستور کار نشست امروز ( یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ) کمیسیون اجتماعی مجلس٬ توضیح داد: یکی از دستور کارهای این کمیسیون بررسی طرح تسری فوق ‌‌العاده خاص کارمندان سازمان‌های پزشکی و قانونی و انتقال خون ایران به کارمندان سازمان دامپزشکی کشور و سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور بوده است.

.

پندار سیستم

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی٬ درباره دستور کار دیگر کمیسیون اجتماعی٬ توضیح داد: بررسی طرح بیمه بیکاری و حمایت از بیکاران متقاضیان کار از دیگر دستور کارهای این کمیسیون به‌شمار می‌آید که هر دو این طرح‌ها در نشست امروز کمیسیون به تصویب رسید.

.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هشتم٬ با اشاره به ایرادات شورای نگهبان به طرح تسری فوق ‌‌العاده خاص کارمندان سازمان‌های پزشکی و قانونی و طرح بیمه بیکاری و حمایت از بیکاران متقاضیان کار به‌علت نبود منابع مالی مناسب٬ افزود: خوشبختانه با حضور نماینده شورای نگهبان و با برنامه‌ریزی کمیسیون اجتماعی و تلفیق مجلس٬ منابع اعتباری خوبی برای این دو طرح  در نظر گرفته شده است.

.

این در حالی است که چندی پیش شورای نگهبان طرح تسری فوق العاده خاص کارمندان سازمانهای پزشکی قانونی کشور و انتقال خون ایران به کارمندان سازمان دامپزشکی کشور و سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور به‌علت افزایش هزینه عمومی  و نبود طریق جبران آن مغایر اصل ۷۵ قانون اساسی شناخته بوده است

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.