نرم افزارحسابداری صدگان

کارکرد و نحوه نظارت بر بانک‌های خصوصی محل تردید است.

0 602

حسابداراپ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که بازار پول کشور باید سامان پیداکند در خصوص رشد قارچی بانکها و این که آیا اقتصاد کشور ظرفیت پذیرش این همه بانک را دارد یا خیر گفت:متاسفانه هنوز نظام بانکی کشور پاسخگوی نیاز بخش های مختلف اقتصادی نیست .

.

الیاس نادران عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت،  افزود:دولت به جای کارامد کردن بانک‌های موجود و ارتقای ظرفیت آنها مجوزهای متعددی برای ایجاد بانک صادر می کند .

.

به گفته نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی صدور مجوزهای متعدد برای تاسیس بانک در حالی است که کارکرد و نحوه نظارت بانکهای موجود محل تردید است.

پندار سیستم

.

وی افزود:در سال گذشته شاهد انحلال یکی دو بانک بودیم که البته بقیه هم در معرض خطرند و این به نفع اقتصاد ملی نیست.

.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نابسامانی بازار پول ، نابسامانی در بازار کار و سرمایه را نیز به دنبال دارد.

.

نادران در ادامه در خصوص اختلاس های گزارش شده از سیستم بانکی و اینکه دلیل چنین اتفاقاتی دولتی بودن آنهاست گفت: این اتفاقات به دلیل دولتی بودن بانکها نیست بلکه بانک مرکزی به عنوان نهاد نظارتی حاکمیتی که باید مراقبت های ویژه را داشته باشد و مسیر تردد پول را رصد کند به درستی به وظیفه خود عمل نمی کند.

.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.