نرم افزارحسابداری صدگان

هشدار به خدمات بانکی نامتعارف

0 830

حسابداراپ

ايلنا- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: رشد نقدینگی در سال ۹۰ و تداوم آن در سال ۹۱ دستاورد طبیعی خدمات واسطه‌گری مالی ناشی از گسترش خدمات بانکی غیرمتعارف است که ادامه این روند، تولید ملی را به ورطه نابودی خواهدکشاند. 

.

محمدرضا خباز با تشریح علل افزایش سپرده‌های بانکی به خصوص سپرده‌های غیردیداری و همچنین افزایش حجم نقدینگی در بازارهای کاذب مالی اظهار كرد: این امر بیشتر از آنکه گویای رکود اقتصادی یا خروج سرمایه از عرصه فعالیت‌های اقتصادی باشد، دستاورد طبیعی تصمیمات اقتصادی است که خروجی آن غیرمنطقی و باعث اثرگذاری نامطلوب بر اقتصاد کشور و تشدید رکود تورمی بوده است.

پندار سیستم

.

نماینده مردم کاشمر در مجلس هشتم تصریح کرد: در حال حاضر مدیران ارشد بانک‌ها جرات تصمیم‌گیری کلان را برای تقويت اقتصاد مولد از دست داده‌اند و همین امر باعث افزایش خدمات بانکی و در ‌‌‌‌نهایت توسعه ابزارهای مالی مانند بانکداری الکترونیکی شد.

.

وی همچنین با انتقاد از عدم ارائه گزارش اقتصادی از سوی دولت به مجلس در خصوص شفاف‌سازی عملکرد قوه مجریه در هدفمندی یارانه‌ها بیان كرد: عدم شفاف‌سازی در گزارش‌هاي دولت، باعث بی‌نظمی و نابسامانی اقتصادی و در نتیجه ضربه زدن به توسعه کشور شده و همچنین هزینه‌های بسیاری را به اقتصاد کشور تحمیل کرده است.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.