نرم افزارحسابداری صدگان

كامل‌ترين مجموعه سوالات استانداردهاي حسابداري ايران منتشر شد.

4 2,794

حسابداراپ

كتاب حاضر براساس استانداردهاي حسابداري ايران و همزمان با تاليف جلد اول و دوم كتاب راهنماي جامع به كارگيري استانداردهاي حسابداري ايران توسط اسماعيل علي‌نيا، تدوين شده است.

.
سوالات اين كتاب به ترتيب استانداردهاي حسابداري و به صورت طبقه‌بندي شده طراحي و سعي شده از تمامي بندهاي استانداردهاي حسابداري سوالات چهارگزينه‌اي تنظيم شود. علاوه بر سوالات تاليفي، سوالات كارشناسي ارشد حسابداري (آزاد و سراسري) و آزمون جامعه حسابداران رسمي ايران نيز در انتهاي هر فصل به همراه پاسخ‌هاي تشريحي گنجانده شده است. 

پندار سیستم

.
در بخش انتهايي اين كتاب سوالات كارشناسي ارشد حسابداري (آزاد سراسري) و آزمون جامعه حسابداران رسمي ايران، سرفصل حسابداري شركت‌هاي سهامي، حسابداري شركت‌هاي تضامني، حسابداري تورمي و حسابداري اوراق قرضه نيز درج شده است.

.
«كامل‌ترين مجموعه سوالات استانداردهاي حسابداري ايران» در ۶۳۵ صفحه با تيراژ ۲ هزار نسخه و از سوي انتشارات فكر سبز منتشر شده است.

منبع : دنياي اقتصاد

.

محل تبلیغ شما

4 نظرات
  1. نورالدین طه خلیفانی می گوید

    باعرض سلام:
    بله واقعاً درسته من این کتاب رو تهیه کردم و از طریق سایت شما هم با این کتاب آشنا شدم کاملترین کتابی که تاحالا دیدم این دو جلد هستند .
    امیدوارم که دوستان حسابدار بتونند استفاده مفیدی از این کتاب داشته باشند.

  2. فرهاد می گوید

    با سلام – در تبریز از کدام کتابفروشی می توانیم تهیه کنیم لطفا راهنمایی فرمایید . کتابفروشی فروزش نداشت . در ضمن در صورت امکان شماره تلفن انتشارات فکر سبز را درج نمایید . با تشکر فراوان

  3. مهدی می گوید

    با عرض سلام این کتاب را چگونه می توان تهیه کرد

  4. مدیر سایت می گوید

    عرض سلام و ادب
    لطفا انتشارات فکر سبز رادرگوگل جستجو کنید.ظاهرا دارای سایت اینترنتی فروش هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.