نرم افزارحسابداری صدگان

شائبه فساد اقتصادی انگیزه تولید را نابود می ‏کند.

0 595

حسابداراپ

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت مبارزه با فساد اقتصادی، شائبه فساد اقتصادی را نابودگر انگیزه تولید در کشور خواند.

.

شاهرخ رامین اظهار داشت: ضرورت مبارزه با فساد اقتصادی در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب به عنوان “سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی” نام‏گذاری شده بیش از پیش حس می‏شود. وی ادامه داد: از آنجایی که روحیه کار، تلاش، زحمت و تولید در نزد ملت یک ضرورت تلقی می‏شود؛ در صورت وجود فساد اقتصادی این انگیزه تولید و کار مسیر رو به اضمحلالی را خواهد پیمود.

.

رامین اضافه کرد: از این‌رو ملت برای برخورداری از یک انگیزه و روحیه بالای کار، نیازمند داشتن امید به کشور خود در زمینه نبود شائبه مفاسد اقتصادی است.

.

پندار سیستم

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: اگر بتوان با استفاده از فساد مالی مسیرهای عادی دستیابی به ثروت را دور زد؛ این سئوال در اذهان همه مردم متجلی می‏شود که “چه دلیلی برای کار کردن و سختی کشیدن داریم؛ زمانی که راه‏های دیگری نیز وجود دارد؟”. وی در ادامه با اشاره به افزایش سودهای بانکی در سالیان اخیر خاطر نشان کرد: ما پس از سال‏ها تلاش و برنامه‏ریزی، موفق به کاهش سودهای بانکی از ارقام ۲۸ درصد به اعدادی مانند هشت درصد شده بودیم.

.

رامین ادامه داد: با این کاهش سودهای بانکی، امیدواری‏ها برای تثبیت آن در ارقام زیر ۱۰ درصد پررنگ‏تر از گذشته شده بود.

.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: البته بروز شرایط خاص در کشور، نظام بانکی و مدیریت کلان پولی کشور را مجاب ساخت تا برای مدیریت بازار و سرمایه، سود بانکی را به طور موقت بالا ببرد. وی افزود: امیدواریم تا با مهار شرایط تورم و کنترل افزایش بهای ارز و سکه، نسبت به تزریق پول به بازار تولید و عطف آن به سرمایه‏گذاری در کشور به توفیقاتی بزرگ نائل شویم.

.

رامین ادامه داد: بدین ترتیب به موازات ورود پول و سرمایه به چرخه تولید و کارآفرینی کشور می‏توان آرام آرام از سودهای بانکی کاست تا هدف نهایی همه ما در عرصه‏های اقتصادی تامین شود.

منبع: خبرگزاری فارس

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.