نرم افزارحسابداری صدگان

روش هاي تامين مالي متنوع تر مي شود.

0 513

حسابداراپ

وزير امور اقتصادي و دارايي با اشاره به نامگذاري سال توليد ملي ، حمايت از كار و سرمايه ايراني گفت : روش هاي تامين مالي هم اكنون عمدتا در شبكه بانكي كشور متمركز است و براي حمايت از كار و سرمايه ايراني بايد متنوع تر شود.

.

به گزارش شبكه اخبار اقتصادي و دارايي (شادا) به نقل از واحد مركزي خبر،سيد شمس الدين حسيني در مصاحبه با راديو اقتصاد با تاكيد بر نقش بازار سرمايه و بورس در تامين مالي و كمك به سرمايه گذاري ها گفت : در بخش كار هم بايد بهره وري نيروي كار، ابتكار ، خلاقيت و كارآفريني توسعه يابد و اين محورها در اولويت رسانه ملي قرار گيرد.

.

وي اظهار داشت: اما هنوز منابع مالي غير از شبكه بانكي وجود نداشته است ، چون همه صنايع تنها راه را براي تأمين مالي ، شبكه بانكي مي دانند در حالي كه بازار سرمايه هم مي تواند مورد توجه قرار گيرد و بايد ظرفيت شناسي و تبيين شود و بازار سرمايه بيمه و بازار غيربانكي هم مورد توجه باشد.

.

وي شعار سال توليد ملي ، حمايت از كار و سرمايه ايراني را دستاوردي براي تعميق فرهنگ ، دانش و آگاهي اقتصادي دانست و افزود : رسانه هاي گروهي و ملي در اين باره وظيفه و نقش قابل توجهي دارند و از راديوي تخصصي اقتصاد هم انتظار بيشتري داريم.

پندار سیستم

.

حسيني اضافه كرد: رسانه ملي چون با عموم مردم سر و كار دارد ، بايد برنامه هاي آن هم مخاطب محور شود. وي گفت : خوشبختانه رسانه هاي گروهي در كشور تعهد محور هستند و هم تخصص دارند و راديو اقتصاد هم بايد پيشتازي كند و همزمان صداي مسئولان اقتصادي و صداي مردم باشد.

.

وزير اقتصاد اظهار داشت : حركت هاي برنامه اي در رسانه ها مي تواند به تحقق اهداف كمك كند و به دنبال چارچوب مشخصي براي همكاري باشيم و با تقسيم كار و زمان ميان راديو اقتصاد و وزارت اقتصاد، برنامه سازي ها را با محورهاي ويژه اقتصادي مانند بازار سرمايه، تأمين مالي، ماليات، سرمايه گذاري خارجي، گمرك، اصل ۴۴، حمايت از سرمايه گذاري خارجي تقويت كنيم و در بحث مقابله با تحريم ها، افزايش انگيزه و تحريم ستيزي ملي مي تواند برنامه خوبي باشد.

.

وي تاكيد كرد : حمايت از توليد ملي وظيفه همه ماست و رونق توليد ملي و حفظ كالاي ايراني سبب افزايش استقبال ملي و كاهش بيكاري مي شود و مي تواند به رشد پس انداز كمك كند.

حسيني اضافه كرد : قدرت چانه زني اقتصاد ملي هم در سطح بين الملل افزايش مي يابد

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.