نرم افزارحسابداری صدگان

مفقودشدن یا کسری سوابق

2 586

حسابداراپ

به گزارش تأمین، حسین جودکی، مدیرکل تأمین‌اجتماعی غرب تهران بزرگ با اعلام این مطلب، گفت: در هر ماه بیش از یک‌میلیون و ۳۴ هزار رکورد سابقه کارکرد بیمه‌شدگان در بانک اطلاعات شعب تأمین‌اجتماعی غرب تهران بزرگ ثبت می‌شود.

.
وی درخصوص درخواست بیمه‌شدگان نسبت به جمع‌آوری سوابق بیمه‌ای اظهار داشت: براساس آمار موجود در سطح شعب این اداره‌کل در هر ساعت ۱۶۲ درخواست سابقه، در هر روز ۱۳۰۰ سابقه و در هر ماه بیش از ۲۸ هزار سابقه بنا به درخواست بیمه‌شدگان جمع‌آوری و اعلام می‌شود.

پندار سیستم

.
جودکی راه‌اندازی سایت سوابق بیمه‌ای را اقدامی جدید درجهت توسعه رضایتمندی بیمه‌شدگان و در راستای استقرار تأمین‌اجتماعی الکترونیک دانست و تأکید کرد: با افتتاح این سایت، درخواست‌کنندگان بدون مراجعه به ثبت و حتی از منزل یا محل کار خود، به راحتی می‌توانند سوابق کارکرد خود را رؤیت کنند.

.
وی درخصوص مفقودشدن یا کسری سوابق در دوره‌های کاری بیمه‌شدگان، گفت: سوابق در تأمین‌اجتماعی مفقود نمی‌شود. بیمه‌شدگانی که وارد سایت می‌شوند و سوابق خود را به طور کامل دریافت نمی‌کنند، علت‌های گوناگونی دارد که می‌بایست پس از تهیه آخرین وضعیت دوره‌های سوابق کاری، فرم اعتراض به صدور سابقه را تکمیل کنند و در آن دوره‌هایی را که منظور نشده را در فرم مربوطه تکمیل و به مسئول واحد نامنویسی در شعب تأمین‌اجتماعی ارائه کنند.

.

 

محل تبلیغ شما

2 نظرات
  1. سعید می گوید

    سلام وخسته نباشید نمیدونم این سایت دولتی یا شخصی ولی هر چی که هس خوبه بد نیس
    ولی یه اشکال برام پیش اومده اونم اینکه
    والا من الان تمامی مراحلو طی کردم و کد رهگیری رو دریافت کردم
    مشکل اینجاس که این کد به چه دردی میخوره من موندم اینو چیکار کنم
    چون جایی نیس که بشه این کدرو وارد کرد تا به اطلاعاتی که میخوام دسرسی پیدا کنم واقعا خنده داره
    تمامی سایتهای دولتی اینجوریه
    واقعا جایه توهین داره که نمیشه اینجا گف
    به هر حال از شما ممنون وسپاس گذارم که با این اطلاعاتو گذاشتین
    خوب حالا من با این کد چیکار کنم ؟DD:

    D

  2. اکبر رضایی لله زاری می گوید

    با سلام
    مدارک کامل در شعبه آخر جمع اوری شده ولی دو تا از شهرهایی که بیمه در آن رد میشده هنوز با گذشت یکسال هنوز سایت بروز رسانی نکرده. چندین بار به شعبه مراجعه ولی هنوز موفق به رفع مشکل نشده ام
    با تشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.