نرم افزارحسابداری صدگان

به منظور بهینه سازی امور استانداردهای ملی و بین‌المللی حسابداری معرفی می‌شود.

0 1,452

حسابداراپ

دبیر کمیته مالی و مالیاتی انجمن صنایع خراسان رضوی گفت: استانداردهای ملی و بین‌المللی حسابداری و حسابرسی به شرکت‌های عضو این انجمن معرفی می‌شود.

سید مصطفی شامل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار داشت: این اقدام به منظور بهینه‌سازی و ایجاد بستری مناسب جهت استفاده از خدمات حسابداری و حسابرسی نوین صورت می‌پذیرد.
دبیر کمیته مالی و مالیاتی انجمن صنایع خراسان رضوی افزود: کمیته تخصصی مالی و مالیاتی یکی از مجموعه واحد کارشناسی انجمن مدیران صنایع خراسان است که در چارچوب اهداف و برنامه‌های این انجام با هدف تحقق و رسیدن به اهداف تعیین شده اقدام به فعالیت می‌کند.
دبیر کمیته مالی و مالیاتی انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین فراهم‌آوری بستری کارآمد و راه‌گشا برای هم‌یاری با اعضای انجمن در زمینه ارائه اطلاعات تخصصی و مشارکت تعدادی از مدیران و کارشناسان مالی و حسابداری واحدهای تولیدی و صنعتی عضو این انجمن از دیگر رویکردهای موجود در این زمینه است.
وی در ادامه متذکر شد: همچنین تلاش در راستای ارتقای سطح دانش پرسنل بخش‌های حسابداری و امور مالی واحدهای تولیدی و صنعتی عضو انجمن مدیران صنایع خراسان از طریق عقد قرارداد با مراکز علمی داخلی، برنامه‌ریزی و تشکیل کلاس‌ و کارگاه‌های آموزشی، برگزاری سمینارها و ارائه مقالات و مطالب تخصصی در نشریه و سایت این انجمن از جمله اهداف پیش‌رو است.
این مسئول به اهم اقدامات این مجموعه در دو سال اخیر اشاره کرد و ابراز داشت: تشکیل ده‌ها جلسه عادی و فوق‌العاده به منظور بررسی و تحلیل بخشنامه‌ها و قوانین و مقررات مالیاتی با حضور حداکثری اعضای کمیته، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و دعوت از برخی مسئولان امر برای پاسخ‌گویی و برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت مالی برای مدیران غیرمالی از جمله این موضوعات بوده است.
وی با بیان اینکه این کمیته دوره‌ آموزشی ایجاد نگرش استراتژیک مالی برای مدیران و صاحب بنگاه‌های اقتصادی را نیز برگزار کرده، متذکر شد: همچنین در همین راستا کارگاه آموزشی آشنایی یا نحوه تنظیم، تکمیل و ارسال اظهارنامه‌های الکترونیکی نیز از دیگر اقدامات صورت پذیرفته است.
این مسئول با بیان اینکه در سال جهاد اقتصادی برای اجرایی شدن پیام مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را انجام دهیم، خاطرنشان کرد: با این رویکرد موفقیت‌های کلانی را در حوزه‌های مختلف کاری به دست می‌آوریم.
دبیر کمیته مالی و مالیاتی انجمن مدیران صنایع خراسان اعلام کرد: در همین راستا این انجمن نیز تمام تلاش خود را برای عملی کردن این شعار انجام می‌دهد.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.