نرم افزارحسابداری صدگان

فقدان مدیریت و بی‌اطلاعی خریداران ،عامل نوسانات بورس

0 629

حسابداراپ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس به تشریح بازار بورس در سالی که گذشت پرداخت و گفت:نوسانات بازار بورس در سال گذشته بیشتر ساختگی بوده و این موضوع با شدت بیشتری در کشورمان نمود یافته، که البته نمی‌توان تمامی آن‌را جنبه مدیریتی دانست بلکه باید اذعان داشت که فرهنگ بورس در ایران هنوز نهادینه نشده است.

.

سید‌هادی حسینی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، افزود: بورس کشور بوسیله برخی افراد بی‌اطلاع از بازار بورس دچار افت و خیزهای فراوانی شد، لذا در این راستا مدیران بورس کشور باید با اتخاذ تدابیر جدیدی، در سال ۹۲ باعث شکوفایی بازار بورس شوند.

.

نماینده مردم قائم‌شهر، سواد‌کوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی  چشم انداز آینده بورس را در صورت مدیریت مناسب، مثبت توصیف کرد واظهارداشت: چشم انداز آینده بورس در صورت افزایش اطلاعات خریداران سهام و مدیریت مدیران بازار بورس را می‌توان مثبت و رو به رشد پیش بینی کرد.

پندار سیستم

.

حسینی با تاکید بر اینکه افرادی که وارد بازار بورس می‌شوند باید اطلاعات کافی داشته باشند، تصریح کرد: در شرایط کنونی متاسفانه افراد بی اطلاع از بازار بورس وارد آن شده و با خریداری سهام، در برخی مواقع ضررهای هنگفتی به خود و بورس کشور وارد می‌کنند.

.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان خاطر نشان کرد: با نظارت بیشتر می‌توان بازار بورس را به سمتی حرکت داد که هم خریداران سهام به آن اعتماد کرده و هم بورس کشورمان بتواند یکی از بهترین‌های بورس‌های دنیا باشد.

.

در سال گذشته بازار بورس کشورمان نوسانات بیشماری را تجربه کرد که در این مورد گاهی افزایش شاخص‌های بازار بورس و در برخی مواقع نیز تالارشیشه‌ای بورس روند کاهشی را به خود دیده است.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.