نرم افزارحسابداری صدگان

نحوه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در برنامه هفتم

0 374

حسابداراپ

نماینده مردم کرمان و راور و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: براساس متن پیشنهادی، قرار است در طول سه سال اول برنامه همانند بازنشستگان کشوری و لشکری حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی به میزان ۹۰ درصد شاغلان افزایش یابد.

پندار سیستم

محمدرضا پورابراهیمی افزود: ضریب این افزایش در سال اول ۴۰ درصد، سال دوم ۳۰ درصد و در سال سوم نیز ۳۰ درصد خواهد بود.

به گفته وی از پایان سال سوم به بعد هرسال حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی براساس ضریب ۹۰ درصد شاغلان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: همانگونه که برای بازنشستگان دولتی براساس قانون دولت در روز گذشته اتخاذ تصمیم شد امیدواریم برای بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی که قانون خاص دارند نیز این پیشنهاد در صحن علنی به رای نمایندگان برسد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طی امروز و فردا مصوبه صحن علنی هم در این خصوص ارائه می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه ترتیبات افزایش حقوق سازمان تامین اجتماعی براساس قانون خاص انجام می شود، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است از طریق شورای عالی کار و شورای عالی رفاه تامین اجتماعی اقدامات لازم را انجام دهد لذا متن پیشنهادی برای این افزایش حقوق با رعایت ترتیبات قانونی تنظیم و به رییس مجلس ارائه شد.

این گزارش دریافتی ایرنا حاکیست که صبح امروز(سه شنبه) پیشنهاد پورابراهیمی، رییس کمیته اقتصادی برنامه هفتم مبنی لزوم افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی با رعایت ترتیبات قانونی این سازمان از طریق وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، شورا عالی کار، شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی در دستور کار صحن مجلس قرار گرفت.

رییس مجلس نیز عنوان کرد که پیشنهاد این بخش ارائه تا در ذیل تصمیم های مربوط به بازنشستگان کشوری اعمال شود.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.