نرم افزارحسابداری صدگان

واریز وام ۲۰ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی

0 361

حسابداراپ

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور از واریز وام ۲۰ میلیون تومانی برای ۴۰ هزار نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی تا هفته آینده خبر داد.

پندار سیستم

میرهاشم موسوی، به مناسبت هفته دولت به همراه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با هدف نظارت میدانی بر وضعیت ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان استان گلستان به این استان سفر کرده و از بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) گنبدکاووس و نیز شعبه تأمین اجتماعی این شهر بازدید و برای توسعه خدمات بیمه‌ای و درمانی در این منطقه دستورات لازم را صادر کرد.

وی در حاشیه بازدید از بیمارستان تأمین اجتماعی گنبدکاووس در جمع خبرنگاران از واریز وام بیست میلیون تومانی بازنشستگان تأمین اجتماعی تا هفته آینده خبر داد و اظهار کرد: بر اساس قرعه کشی انجام شده تا پایان هفته آینده برای ۴۰ هزار نفر، وام واریز خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور همچنین از اجرای ۱۳۳ طرح درمانی در سراسر کشور در حوزه تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: این طرح‌ها یا افتتاح شده و یا در مرحله کلنگ زنی و اجرا قرار دارد.

موسوی با تأکید اینکه توسعه خدمات بخش درمان مستقیم را که درمان رایگان تأمین اجتماعی برای بیمه‌شدگان است، در صدر برنامه‌هایمان قرار داده‌ایم، گفت: بیش از هفت پروژه درمانی نیمه کاره در استان گلستان در دست اجرا است که کار ساخت و توسعه این مراکز درمانی به زودی آغاز خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور با بیان اینکه امسال برای ساخت و توسعه مراکز درمانی تأمین‌ اجتماعی، بالغ بر ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان منابع ریالی پیش‌بینی کرده‌ایم، افزود: این عدد در قبل از آغاز این دولت، حدود ۴ هزار میلیارد تومان بود و بر این اساس می‌توان گفت اعتبار اختصاص‌یافته به ساخت و توسعه مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی در این دولت، بیش از دو برابر رشد کرده است.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.