نرم افزارحسابداری صدگان

تعیین تکلیف طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت

0 472

حسابداراپ

حسین گودرزی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس، گفت: این طرح در کمیسیون اجتماعی تصویب و به جلسه علنی ارجاع شد و در صحن علنی نیز مورد موافقت اکثریت نمایندگان قرار گرفت.

وی افزود: پس از آن طرح ساماندهی کارکنان دولت جهت بررسی به شورای نگهبان ارسال شد که هم شورا و هم هیئت عالی نظارت ایراداتی نسبت به این طرح گرفتند که طرح جهت بررسی و رفع ایرادات و ابهامات به مجلس بازگشت و به کمیسیون اجتماعی ارجاع شد.

پندار سیستم

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس درباره ایرادات شورای نگهبان و هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به طرح ساماندهی کارکنان دولت، گفت: یکی از ایرادات داشتن بار مالی طرح است که مطرح شده و برخی دیگر از ایرادات ابهامات و تعاریف است که  رسیدگی به این موضوعات در دستورکار اعضای کمیسیون قرار دارد.

گودرزی اضافه کرد: به دلیل اینکه لایحه هفتم توسعه به مجلس ارائه شده است در جلسات گذشته بررسی پیشنهادات اعضا درباره لایحه در دستورکار کمیسیون اجتماعی بود و امکان ارزیابی ایرادات نسبت به طرح ساماندهی کارکنان وجود نداشت.

نماینده درود و ازنا در مجلس بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع قرار است در جلسه‌ای ویژه که در هفته آینده برگزار خواهد شد، با حضور نمایندگانی از شورای نگهبان و هیئت عالی نظارت مجمع این طرح بررسی و گزارش کمیسیون درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت جهت بررسی در جلسه علنی و تعیین تکلیف این موضوع، تقدیم هیئت رئیسه مجلس شود.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.