نرم افزارحسابداری صدگان

چگونه خدمات چک را از طریق پیامک دریافت کنیم؟

0 317

حسابداراپ

 سامانه پیامکی با امکان راهنمایی افراد برای دریافت خدمات مرتبط با چک‌های جدید صیادی توسط بانک مرکزی راه‌اندازی شده و هموطنان عزیز می‌توانند برای دریافت این خدمات با ارسال پیامک به سرشماره ۴۰۴۰۷۰۱۷۰۱ اقدام کنند.

پندار سیستم

برای استفاده از خدمات این سامانه در مرحله اول می‌توانید با ارسال پیامک خالی به سرشماره ۴۰۴۰۷۰۱۷۰۱، از انواع خدمات مرتبط با سامانه مطلع شوید. سپس می‌توانید با ارسال کد‌های اولیه نسبت به دریافت کامل راهنمای هر خدمت به صورت جداگانه اقدام کنید.

پس از دریافت راهنما می‌توانید خدمات چندگانه شامل ثبت، تایید، انتقال، انواع استعلام‌ها (وضعیت چک و صادرکننده آن) را از این سرشماره دریافت کنید.

یکی از تفاوت‌های اصلی سامانه پیامکی با سایر روش‌ها در این است که ذینفعان چک می‌توانند با استفاده از این روش از وضعیت چک‌های صادرکننده شامل چک‌های برگشتی، رفع سوء اثرشده و چک‌های در راه صادرکننده چک باخبر شوند.

همچنین از دیگر امتیازات این سامانه، معرفی شماره همراه برای مطلع شدن از ثبت چک به نام شخص است. برای دریافت این خدمت کافیست صادرکننده یا ذینفع چک باشید و شماره تلفن خود را به سامانه معرفی کنید (فرآنید استعلام چک توسط صادرکننده یا ذینفع را انجام دهید). پس از آن هر زمان چکی به نام شما ثبت یا منتقل شد پیامکی برای شما ارسال می‌شود و شما را از ثبت چک به نام‌تان مطلع می‌کند.

منبع:ایبنا

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.