نرم افزارحسابداری صدگان

به کارگیری اتباع غیرمجاز مشمول سه تا شش ماه به حبس است

0 1,251

حسابداراپ

«سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: مطابق قانون از شنبه یازدهم تیر، کارفرمایانی که اتباع غیرمجاز را به کار بگیرند به مدت سه تا شش ماه به حبس محکوم خواهند شد.
وی افزود: مطابق قانون کارفرمایانی که اتباع غیرمجاز را به کار بگیرند، تا پنج برابر حداقل حقوق روزانه این افراد جریمه می‌شوند و در قانون قاچاق انسان این حد تشدید شده است.

پندار سیستم

 فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا)، از شنبه آینده برای شناسایی و بازگرداندن اتباع غیرمجازی که تا فردا کارت اقامت موقت نگیرند اقدام می‌کند.

«سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره به دو مرحله تمدید طرح سرشماری اتباع افغانستانی فاقد مدرک قانونی، به اتباع غیرمجاز تاکید کرد امروز و فردا برای احراز هویت به دفاتر پیشخوان دولت و دفاترکفالت مراجعه کنند.

به گفته میراحمدی، مطابق قانون از شنبه یازدهم تیر، کارفرمایانی که اتباع غیرمجاز را به کار بگیرند به مدت سه تا شش ماه به حبس محکوم خواهند شد.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور افزود: مطابق قانون کارفرمایانی که اتباع غیرمجاز را به کار بگیرند، تا پنج برابر حداقل حقوق روزانه این افراد جریمه می‌شوند و در قانون قاچاق انسان این حد تشدید شده است.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.