نرم افزارحسابداری صدگان

خریداران طلا به این عوامل توجه کنند

0 4,544

حسابداراپ

در روز‌های پیش رو اتفاقات زیادی پیش‌بینی می‌شود که همگی می‌توانند تا حد بسیار زیادی بر روی قیمت طلا تأثیرگذار باشند.بسیاری از کارشناسان معتقدند که سطح ۱۹۰۰ دلار طلا دارای پشتیبانی بسیار قدرتمندی بوده و حتی اگر طلا به آن سقوط کند سرمایه گذاران در آن سطح شروع به خرید طلا خواهند کرد و در نتیجه قیمت طلا بالا خواهد رفت.

پندار سیستم

۱. اقدامات محرک جهانی برای مقابله با آسیب‌های ویروس کرونا به اقتصاد تا به امروز باعث گران شدن صد‌ها دلار قیمت طلا شده اند.
در روز‌های آینده احتمال دارد که وضعیت محرک اقتصادی جدید آمریکا مشخص شده و این موضوع می‌تواند عمیقاً قیمت طلا را دچار تغییر کند.
۲. در روز‌های آینده نتیجه جلسات فدرال رزرو منتشر خواهد شد. این جلسات می‌تواند آینده میزان نرخ بهره و بازده و البته احتمال تورم در آینده را مشخص نماید.
این داده‌ها یکی از مهم‌ترین دلایل تغییر قیمت طلا تا به امروز بوده است. به شکلی که می‌توان گفت در روز‌های آینده آن چیزی که قیمت طلا را مشخص می‌کند تورم خواهد بود.
۳. جلسات تجاری آمریکا و چین از دیگر اتفاقات بسیار مهم در روز‌های آینده است. در روز‌ها و البته یکی دو ماه اخیر شاهد بالا گرفتن تنش‌ها میان چین و آمریکا بودیم.
این تنش‌ها به شکل فعلی خود از هنگ کنگ و دخالت‌های چین در آن شروع شده و تشدید هم شده است. تنش‌های سیاسی این چنینی به خصوص میان کشور‌های قدرتمندی مانند آمریکا و چین می‌توانند قیمت طلا را تا حد زیادی جا به جا کند.
۴. انتشار داده‌های اقتصادی ژاپن به عنوان یکی دیگر از قدرت‌های بزرگ اقتصادی می‌تواند تأثیرات بسیاری را بر روی قیمت طلا داشته باشد.
ژاپن طی هفته آینده قرار است داده‌هایی مربوط تولید ناخالص داخلی خود را منتشر کند که می‌توان گفت مهم‌ترین داده اقتصادی کشور‌ها است.
این چهار مورد بالا مهم‌ترین اتفاقات در روز‌های پیش رو هستند، اما تنها اتفاقات مهم هفته رو به رو نیستند.
عوامل دیگری مانند گزارش بانک مرکزی استرالیا، شاخص مجوز‌های ساخت و ساز ایالات متحده، شاخص بهای مصرف کننده انگلستان و حوزه یورو، گزارش ذخایر نفت خام آمریکا، نرخ بهره وان چین، گزارش آخرین نشست پولی بانک مرکزی اروپا و شاخص مدعیان بیکاری آمریکا نیز می‌توانند تأثیر زیادی در قیمت طلا داشته باشند.ش

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.