نرم افزارحسابداری صدگان

جزئیات وام ۷۰ میلیون تومانی ودیعه مستأجران+ رقم اقساط

2 7,004

حسابداراپ

شنیده شده که وام ودیعه مستأجران در ۷ مدل ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ و ۷۰ میلیون تومانی بوده و قرار است افراد مشمول این تسهیلات از محل سامانه اطلاعات یارانه بگیران تعیین شوند.

پندار سیستم

به گزارش خبرگزاری مهر، جزئیات جدیدی از تسهیلات ودیعه مسکن مستأجران در شماره امروز روزنامه دنیای اقتصاد اعلام شده که بر اساس آن، بانک‌های عامل به مستأجران تهران‌نشین و ساکن ۷ کلانشهر تسهیلات ودیعه مسکن (پول پیش) ۷ مدل وام از ۱۰ تا ۷۰ میلیون تومان و به فاصله ۱۰ میلیون تومان در هر طبقه، اعطا کنند.

مستأجران قرار است صرفاً سود این تسهیلات را پرداخت کرده و اصل آن را موجر در پایان قرارداد به بانک برمی‌گرداند؛ نرخ سود آنی تسهیلات، ۱۸ درصد تعیین شده است.

این وام صرفاً به دارندگان قراردادهای رسمی اجاره میان موجر و مستأجر پرداخت شده و متقاضیان باید کد رهگیری دریافت کرده باشند.

محل شناسایی خانوارهای مشمول این تسهیلات نیز سامانه‌های اطلاعاتی نهادهای حمایتی، بانک اطلاعات رفاه ایرانیان و سامانه دریافت یارانه اعلام شده است.

اقساط تسهیلات ودیعه رهن و اجاره

وام ۱۰ میلیون تومانی: ۸۰ هزار تومان

وام ۲۰ میلیون تومانی: ۱۷۰ هزار تومان

وام ۳۰ میلیون تومانی: ۲۵۰ هزار تومان

وام ۴۰ میلیون تومانی: ۳۳۰ هزار تومان

وام ۵۰ میلیون تومانی: ۴۰۰ هزار تومان

وام ۶۰ میلیون تومانی: ۵۰۰ هزار تومان

وام ۷۰ میلیون تومانی: ۶۰۰ هزار تومان

محل تبلیغ شما

2 نظرات
  1. مانی می گوید

    این بانک ها خیلی کلاش اند و از هر فرصتی برای گرفتن بهره استفاده می کنند آخه یکی نیست بگه مستاجر بدبختی چون من که هم باید اجاره بده و هم بهره که چی
    شما که همه چیز را با مدل خارجی ها در گران کردن به رخ مردم می کشید میشه بگید در کدام کشور تامین مسکن اینگونه است

  2. عیسی می گوید

    به خدا همه دارند دروغ میگویند با این وام دادن مردم را خر فرض کردید بگید نمیدیم چرا مخواهید بگویید ما نیز به فکر مردم هستیم.مرغ عید کم یاب شد وقتی قیمت ۵۰۰۰ تومان بالا رفت هر جا میری مرغ است فقط در عرض ۲ روز زاد ولد مرغ زیاد شد .ما درد را به کی بگیم.اعتراض میکنی میگند بر علیه نظام است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.