نرم افزارحسابداری صدگان

مبلغ عیدی پایان سال کارگران مشخص شد

0 1,409

حسابداراپ

از ماه آینده پرداخت عیدی به کارگران در دستور کار قرار می‌گیرد و حداقل عیدی کارگران نیز در پایاین سال حدود ۳ میلیون و ۳۲ هزار تومان است.

پندار سیستم


یک عضو شورای عالی کار با اشاره به اینکه طبق قانون مهلت قانونی پرداخت عیدی پایان اسفند ماه است، گفت: حداقل عیدی کارگران دو برابر دستمزد دریافتی است به شرط آن که این رقم از سه برابر حداقل دستمزد بالاتر نرود.
​علی خدایی، نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: از ماه آینده پرداخت عیدی به کارگران در دستور کار قرار می‌گیرد و حداقل عیدی کارگران نیز در پایاین سال حدود ۳ میلیون و ۳۲ هزار تومان است.

عضو شورای عالی کار با اشاره به اینکه طبق قانون مهلت قانونی پرداخت عیدی پایان اسفند ماه است، گفت: حداقل عیدی کارگران دو برابر دستمزد دریافتی است به شرط آن که این رقم از سه برابر حداقل دستمزد بالاتر نرود.

وی با اشاره به اینکه حداقل دستمزد در سال جاری یک میلیون و ۵۱۶ هزار تومان است، گفت: به این ترتیب حداکثر عیدی پرداختی به کارگران در سال جاری طبق قانون حدود ۴ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان است.

به گفته وی طبق قانون عیدی کارگران باید حداقل دو برابر دستمزد دریافتی و حداکثر سه برابر حداقل دستمزد باشد و این قانون طبق روال قانونی وجود دارد. میزان عیدی سال گذشته کارگران حداقل دو میلیون و ۲۲۲ هزار تومان و حداکثر سه میلیون و ۳۳۷ هزار تومان بود.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.