نرم افزارحسابداری صدگان

فروش رمز ارز تلگرام در آمریکا ممنوع شد

0 886

حسابداراپ

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا طی اقدامی فوری دستور توقف فروش رمز ارز تلگرام در این کشور را صادر کرده است.


پندار سیستم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورج، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) طی یک اقدام فوری به طور رسمی به گروه تلگرام( شرکت مادر پیامرسان تلگرام) دستور داده تا فروش رمزارز خود به نام گرم را متوقف کند. 

SEC اعلام کرده این شرکت و زیر مجموعه آن به نام TON Issuer Inc ، فروش ۱.۷ میلیارد دلار رمز ارز خود را قبل از راه اندازی شبکه بلاکچین تا ۳۱ اکتبر  ثبت نکرده اند.

از آنجا که این کمیسیون قوانین اوراق بهادار را درباره رمز ارز اجرا می کند، این عمل تلگرام خلاف قوانین کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا است.

استفانی آواکیان مدیربخش اجرای قوانین SEC در بیانیه ای اعلام کرد:   اقدام امروز ما برای اجتناب از سرازیر شدن توکن های دیجیتال تلگرام به بازار های آمریکایی است. به اعتقاد ما این توکن ها به طور غیر قانونی فروخته شده اند. متهمان نتوانسته اند اطلاعات مربوط به فعالیت های تجاری Grams و Telegram ، وضعیت مالی ، عوامل ریسک و مدیریتی را که قوانین اوراق بهادار به آنها نیاز دارند ، به سرمایه گذاران ارائه کنند.

اما اگر تلگرام تا ۳۱ اکتبر عرضه اولیه رمزارزهای خود را انجام ندهد، باید مبلغی که برای سرمایه گذاری جمع آوری کرده را به صاحبان آنها باز گرداند.

طبق اطلاعات SEC سرمایه گذاران گرم ۱۷۱ فرد و سازمان در سراسر جهان هستند که ۲.۹ میلیون توکن را خریده اند. یک میلیون توکن توسط ۳۹  ماهیت آمریکایی خریداری شده است. اما از آنجا که تلگرام هیچ گاه عملیات فروش را ثبت نکرده، قانون را زیر پا گذاشته و احتمالا مبلغ ۱.۷ میلیارد دلاری که جمع آوری کرده نیز ضبط می شود.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.