نرم افزارحسابداری صدگان

دریافت کارت ­ورود به جلسه ششمین آزمون فراگیر استخدامی

0 1,445

حسابداراپ

متقاضیان آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی، کارت ورود به جلسه این آزمون را دریافت کنند.

پندار سیستم


مدیر مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی گفت: متقاضیان آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی، کارت ورود به جلسه این آزمون را دریافت کنند.

متقاضیان آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی می‌توانند از امرزو با مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی به نشانی http://acecr.ac.ir/fa، کارت ورود به جلسه این آزمون را دریافت کنند.

باجه‌های رفع نقص بر روی سایت جهاد دانشگاهی اعلام می‌شود تا داوطلبانی که دچار مشکل می‌شوند به باجه‌های رفع نقص در سراسر کشور مراجعه کنند.

متقاضیان آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی تا قبل از روز آزمون کار‌های مربوط به رفع نقص را انجام دهند که روز آزمون با استرس و عجله برای انجام این کار مواجه نشوند.

شایان ذکر است که ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی روز جمعه ۱۷ اسفند برگزار می‌شود. فرآیند آزمون از ساعت ۸ و نیم صبح آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگان باید ساعت ۸ و نیم در حوزه‌ها حضور داشته باشند و دفترچه‌ها از ساعت ۹ صبح توزیع می‌شود.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.