نرم افزارحسابداری صدگان

پولدارترین افراد جهان چه قدر مالیات می‌دهند؟

0 733

حسابداراپ

بیش‌ترین مالیات بر درآمد یک درصد ثروتمند جامعه متعلق به امارات با ۸۹۱ هزار در سال است و پس از این کشور، سنگاپوری‌ها با ۶۹۴ هزار دلار و بحرینی‌ها با ۴۷۳ هزار دلار در رده‌های بعدی قرار دارند. یک درصد ثروتمند جامعه، به‌طور متوسط هر ساله ۴۷۸ هزار دلار از درآمد خود را در آمریکا، ۲۹۰ هزار دلار را در انگلیس، ۲۱۵ هزار دلار را در فرانسه و ۱۹۰ هزار دلار را در کانادا به عنوان مالیات به دولت می‌پردازند.


با افزایش شکاف درآمدی بین طبق ثروتمند و فقیر جهان، زندگی یک درصد ثروتمند جهان بیش از پیش زیر نظر قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، استاندارد‌های درآمدی در کشور‌های مختلف جهان با یکدیگر بسیار متفاوت است و به همین دلیل، رسیدن به یک استاندارد مشخص برای رده‌بندی آن‌ها دشوار است. برای مثال یک درصد ثروتمند جامعه در هند به‌طور متوسط ۸۱ هزار دلار در سال مالیات می‌پردازند، در حالی که این رقم برای ثروتمندان اماراتی ۸۹۱ هزار دلار است.

پندار سیستم

به گفته بلومبرگ، بیش‌ترین مالیات بر درآمد یک درصد ثروتمند جامعه متعلق به امارات با ۸۹۱ هزار در سال است و پس از این کشور، سنگاپوری‌ها با ۶۹۴ هزار دلار و بحرینی‌ها با ۴۷۳ هزار دلار در رده‌های بعدی قرار دارند. یک درصد ثروتمند جامعه، به‌طور متوسط هر ساله ۴۷۸ هزار دلار از درآمد خود را در آمریکا، ۲۹۰ هزار دلار را در انگلیس، ۲۱۵ هزار دلار را در فرانسه و ۱۹۰ هزار دلار را در کانادا به عنوان مالیات به دولت می‌پردازند.

از سوی دیگر نرخ مالیات بر درآمد ثروتمندان در فرانسه با ۴۸ درصد بیش از سایر کشورهاست. استرالیا، چین، آفریقای جنوبی، انگلیس و سوئیس نیز دیگر کشور‌هایی است که از ثروتمندان خود مالیات بالای ۴۰ درصد می‌گیرند. در طرف دیگر، برزیل و سنگاپور بین ۲۰ تا ۳۰ درصد درآمد این افراد را مطالبه می‌کنند.

یک درصد ثروتمند جهان بخش بزرگی از ثروت خود را صرف خرید خانه‌های لوکس می‌کنند، به گونه‌ای که ثروتمندان موناکویی به‌طور متوسط، ۲۶.۴ میلیون دلار برای خرید خانه هزینه می‌کنند. این رقم برای ثروتمندان هنگ‌کنگی معادل ۶.۸ میلیون دلار، سنگاپوری‌ها ۵.۳ میلیون دلار، استرالیایی‌ها ۴.۲ میلیون دلار و انگلیسی‌ها ۴.۱ میلیون دلار است.

ثروتمندان سه کشور برزیل، آفریقای جنوبی و هند، به‌طور متوسط کمتر از یک میلیون دلار برای خرید خانه هزینه می‌کنند؛ این رقم در برزیل معادل ۷۰۰ هزار دلار، آفریقای جنوبی ۷۰۰ هزار دلار و هند ۶۰۰ هزار دلار است.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.