نرم افزارحسابداری صدگان

زیرساخت استفاده از ارز دیجیتال فراهم نیست

0 778

حسابداراپ

عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: زیرساخت استفاده از ارز دیجیتال فراهم نیست و ابتدا باید زیرساخت‌ها و قوانین مربوطه آماده و تعاملات بانکی کشور با بانک های دنیا به روال عادی بازگردد.

پندار سیستم


 معصومه آقاپور علیشاهی درباره بکارگیری ارزهای دیجیتال گفت: طبیعی است برای استفاده از ارز دیجیتال باید زیرساخت های انجام این مهم، در اقتصاد کشور فراهم شود. عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید پذیرفت در حال حاضر نباید بکارگیری ارزهای دیجیتال مطرح شود چرا که استفاده از این نوع ارز ملاحظات خاص خود را به همراه دارد.

نماینده مردم شبستر در مجلس دهم شورای اسلامی افزود: بحث بکارگیری ارزهای مجازی در حال حاضر در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مطرح نیست و برای رسیدگی به این موضوع، ابتدا باید مشکلات و مسائل مربوط به انتقال اطلاعات در فضای مجازی حل شود.

بررسی نقش تعاملات بانکی در بکارگیری ارزهای دیجیتال

آقاپورعلیشاهی در ادامه گفتگو با خبرگزاری خانه ملت ادامه داد: در خصوص ساختار استفاده از ارزهای مجازی مشکل وجود دارد و ابتدا باید زیرساخت ها و قوانین مربوطه آماده شود و تعاملات بانکی کشور با بانک های دنیا به روال عادی بازگردد.

راه اندازی صرافی پول های مجازی در شرایط فعلی به صلاح نیست

وی ادامه داد: خرید و فروش ارزهای مجازی در حال حاضر از بستر و پشتوانه حقوقی خاصی برخوردار نیست و نظارتی در این رابطه وجود ندارد و اشخاصی که اقدام به معامله ارز دیجیتال می کنند وارد کار پُر ریسکی شده اند. عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با توجه به مطالب مذکور راه اندازی صرافی پول های مجازی در شرایط و مقطع زمانی کنونی به صلاح اقتصاد نیست.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.