نرم افزارحسابداری صدگان

هزینه زندگی در گران‌ترین شهرهای جهان چه قدر است؟

0 754

حسابداراپ

پندار سیستم

با وجود آن که شهرهای سوئیسی به گرانی معروفند اما برای زندگی در ماه اول در شهر دبی باید ۱.۵ برابر بیشتر از شهر زوریخ هزینه کرد!


به گزارش ایسنا به نقل از سی ان بی سی، در رده بندی ۱۰ شهر گران قیمت جهان برای شروع زندگی، دبی در صدر قرار دارد. در این رده بندی شاخصه های هزینه صدور ویزا برای اقامت حداقل یک ساله، متوسط اجاره یک آپارتمان یک خوابه کوچک، هزینه تخمینی غذا و هزینه حمل و نقل مد نظر قرار گرفته‌اند. موسسه ” نستپیک” که این تحقیق را انجام داده است ۸۰ شهر گران قیمت جهان را بر این اساس رده بندی کرده است.  

۶ شهر از ۱۵ شهر گران قیمت جهان در آسیا قرار گرفته اند. ۵ شهر اروپایی و ۴ شهر نیز در آمریکا قرار گرفته‌اند. بر این اساس گران ترین شهرهای جهان برای شروع زندگی در ماه نخست به ترتیب عبارت اند از:

۱-دبی-امارات: در این شهر هزینه زندگی در ماه اول معادل ۴۲۵۸.۶۸ دلار تخمین زده شده است که ۲۱۲۵.۷۲ دلار آن مربوط به صدور ویزا، ۱۳۴۱.۴۹ دلار مربوط به اجاره یک آپارتمان یک خوابه کوچک، ۵۳۱.۵۱ دلار متوسط هزینه مواد غذایی تخمینی و ۶۹.۱۴ دلار هزینه حمل و نقل است.

۲-اوکلند-نیوزلند:  در این شهر هزینه زندگی در ماه اول معادل ۴۰۰۲.۷۶ دلار تخمین زده شده است که ۲۱۵۹.۴۶ دلار آن مربوط به صدور ویزا، ۹۲۴.۷۲ دلار مربوط به اجاره یک آپارتمان یک خوابه کوچک، ۶۹۴.۳۴ دلار متوسط هزینه مواد غذایی تخمینی و ۱۰۴.۶۶  دلار هزینه حمل و نقل است.

۳- سان فرانسیسکو-آمریکا: در این شهر هزینه زندگی در ماه اول معادل ۳۷۶۸.۶۸  دلار تخمین زده شده است که ۱۸۸.۷۵  دلار آن مربوط به صدور ویزا، ۲۳۷۹.۵۴  دلار مربوط به اجاره یک آپارتمان یک خوابه کوچک، ۱۰۱۳.۵۳  دلار متوسط هزینه مواد غذایی تخمینی و ۷۴.۰۴  دلار هزینه حمل و نقل است.

۴- نیویورک- آمریکا: در این شهر هزینه زندگی در ماه اول معادل ۳۳۷۴.۲۱  دلار تخمین زده شده است که ۱۸۸.۷۵  دلار آن مربوط به صدور ویزا، ۲۰۰۴.۶۲ دلار مربوط به اجاره یک آپارتمان یک خوابه کوچک، ۹۴۰.۷۲  دلار متوسط هزینه مواد غذایی تخمینی و ۱۲۳.۲۳ دلار هزینه حمل و نقل است.

۵- لندن- انگلیس: در این شهر هزینه زندگی در ماه اول معادل ۳۲۰۷.۴۱   دلار تخمین زده شده است که ۸۱۰.۱۳  دلار آن مربوط به صدور ویزا، ۱۵۹۶.۹۰ دلار مربوط به اجاره یک آپارتمان یک خوابه کوچک، ۵۵۹.۸۲  دلار متوسط هزینه مواد غذایی تخمینی و ۱۶۸.۷۱ دلار هزینه حمل و نقل است.

 ۶- سیدنی- استرالیا:  در این شهر هزینه زندگی در ماه اول معادل ۳۰۰۰.۲۷   دلار تخمین زده شده است که ۵۳۴.۵۷ دلار آن مربوط به صدور ویزا، ۱۵۰۵.۵۲ دلار مربوط به اجاره یک آپارتمان یک خوابه کوچک، ۷۲۳.۶۹ دلار متوسط هزینه مواد غذایی تخمینی و ۱۲۷.۷۱ دلار هزینه حمل و نقل است.

۷- اسلو- نروژ: در این شهر هزینه زندگی در ماه اول معادل ۲۹۲۱.۹۰ دلار تخمین زده شده است که ۶۵۹.۹۸ دلار آن مربوط به صدور ویزا، ۱۱۸۴.۵۰ دلار مربوط به اجاره یک آپارتمان یک خوابه کوچک، ۹۰۸.۷۳ دلار متوسط هزینه مواد غذایی تخمینی و ۸۹.۵۲ دلار هزینه حمل و نقل است.

۸- زوریخ- سوئیس: در این شهر هزینه زندگی در ماه اول معادل ۲۸۹۹.۹۸ دلار تخمین زده شده است که ۷۰.۱۳ دلار آن مربوط به صدور ویزا، ۱۳۸۳.۶۷  دلار مربوط به اجاره یک آپارتمان یک خوابه کوچک، ۱۱۹۳.۹۶ دلار متوسط هزینه مواد غذایی تخمینی و ۹۲.۱۶ دلار هزینه حمل و نقل است.

۹- تل آویو- اسرائیل: در این شهر هزینه زندگی در ماه اول معادل ۲۸۹۱.۸۵ دلار تخمین زده شده است که ۱۰۸۱.۳۷ دلار آن مربوط به صدور ویزا، ۱۰۷۹.۰۵  دلار مربوط به اجاره یک آپارتمان یک خوابه کوچک، ۶۱۳.۸۲  دلار متوسط هزینه مواد غذایی تخمینی و ۶۶.۸۵ دلار هزینه حمل و نقل است.

۱۰- آمستردام- هلند: در این شهر هزینه زندگی در ماه اول معادل ۲۷۲۹.۵۱ دلار تخمین زده شده است که ۶۸۰.۲۲ دلار آن مربوط به صدور ویزا، ۱۲۶۵.۳۴  دلار مربوط به اجاره یک آپارتمان یک خوابه کوچک، ۵۹۳.۹۷  دلار متوسط هزینه مواد غذایی تخمینی و ۱۰۲.۶۲ دلار هزینه حمل و نقل است.



 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.