نرم افزارحسابداری صدگان

بخشودگی جریمه بیمه کارفرمایان تا ۱۰ تیر

0 995

حسابداراپ

پندار سیستم

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه برای کمک به کارآفرینان، طرح اشتغال فراگیر در حال اجرا است گفت: طبق این طرح کارگران بیمه اولی که در سایت سازمان فنی حرفه ای ثبت نام کنند به مدت یکسال از پرداخت حق بیمه معاف خواهند شد.


به گزارش تسنیم، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به حمایت این سازمان از کارآفرینان و کارفرمایان برای کاهش هزینه های مالی آنها گفت: طبق مصوبه پیشنهادی تا ۱۰ تیر کارفرمایان خوش حساب و دارای کارگاههای فعال از ۱۰۰ درصد بخشودگی جرائم بهره مند می شوند.

سید تقی نوربخش از اقدامات سازمان تامین اجتماعی در دو طرف عرضه و تقاضا در سال حمایت از کالای ایرانی خبر داد و گفت: تقسیط اصل بدهی کارفرمایان ،همینطور بازرسی از دفاتر قانونی طبق مواد قانون تامین اجتماعی فارغ از قیود زمان مجدد بخشنامه شد طبق سال ۹۶ در سال ۹۷ تا برای یکسال انجام شود ضمن آن که خرید و فروش حق بیمه از ماخذ حق بیمه نیز کسر شده است.

وی با بیان اینکه برای کمک به کارآفرینان طرح اشتغال فراگیر در حال اجرا است گفت: طبق این طرح کارگران بیمه اولی که در سایت سازمان فنی حرفه ای ثبت نام کنند به مدت یکسال از پرداخت حق بیمه معاف خواهند شد.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر این که سازمان مطبوعش مصمم است امسال ماهانه یک بخشنامه جدید در چارچوب تسهیل فضای کسب و کار و کاهش هزینه های مالی کارفرمایان صادرکند، به تشریح اقدامات این سازمان در طرف تقاضا پرداخت.

وی در این باره گفت: سازمان اقدامات موثری در زمینه فرهنگسازی خرید کالای ایرانی انجام داده و علاوه بر این ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای مستمری بگیران در نظر گرفته است که تا پرداخت صرفا کارمزد برای خرید کالای ایرانی در طرح هایی که آینده اعلام خواهد شد از این تسهیلات استفاده کنند.

نوربخش از تخصیص شماره ۱۴۲۰ در CRM سازمان برای حل مشکلات کارگاههای تولیدی و برای حل مشکلات پرداخت حق بیمه گفت و در عین حال تاکید کرد: مالیات حقوق دولت و حق بیمه حقوق کارگر است و باید در نظر بگیریم که تقویت پوشش ریسکهای کارگران و نیروهای مولد که در جهان هم با ابداع کارفرمایان ایجاد شده، خواهد توانست به آرامش فضای کسب و کار و دل آرامی نیروی کسب و کار کمک کند که آن می تواند به تولید کشور کمک کند.



 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.