نرم افزارحسابداری صدگان

کارآفرینان ۶ ماه کسر از خدمت می‌گیرند

0 729

حسابداراپ

معاون ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: افرادی که در حوزه اشتغال آفرینی فعال باشند حداقل تا ۶ ماه کسر از خدمت می گیرند.

پندار سیستم


محمدمهدی تندگویان با اشاره به این که از یک ساله گذشته در خصوص سرباز مهارت در حال گفت و گو و رایزنی با ستاد کل نیروهای مسلح بودیم، گفت: امروز تفاهم نامه از سوی وزیر ورزش و جوانان با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح منعقد شد که در آن مشوق‌هایی برای افرادی که در تشکل‌های حوزه اشتغال زایی فعال هستند در نظر گرفته شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وی افزود: در این تفاهم نامه افرادی که در این نوع تشکل ها فعالیت دارند، می‌توانند با تایید معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان بخشی از مدت خدمتشان را در همان تشکل فعالیت می کنند.

تندگویان ادامه داد: مدت این کسر خدمت حداقل ۶ ماه در تفاهم نامه تعیین شده، البته قرار است کمیته مشترک به منظور افزایش مدت کسری خدمت در صورت لزوم تعیین شود.

وی با اشاره به این که هر کارآفرینی مورد تایید این تفاهمنامه نیست، افزود: قطعا کارآفرینی واشتغال زایی هایی که در مناطق روستایی و محروم ایجاد شود ممکن است میزان مشوق ها کسر از خدمت افزایش یابد.

محمد مهدی تندگویان افزود: مشمولان سربازی که در حوزه اشتغال زایی و کارآفرینی فعالیت دارند از ابتدای سال ۹۷ می‌توانند از این مشوق‌ها استفاده کنند.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.