نرم افزارحسابداری صدگان

بازنشستگی پیش از موعد پول‌ساز است؟

0 792

حسابداراپ

زمان یکی از باارزش ترین دارایی شماست؛ اما متاسفانه خیلی از مردم ۴۰ساعت در هفته برای ۴۰ تا ۵۰ سال کار می کنند تا پول بدست بیاورند.


هرکس باید از فرصت هایش برای دوران بازنشستگی استفاده کند.البته داشتن امنیت مالی در انتخاب بازنشستگی پیش از موعد و آنچه که شما می توانید با زمانی که در اختیار دارید،بدست آورید، یکی از بهترین هدیه هایی است که می توانید به خودتان،عزیزانتان و دلیل که موجب تشویق شما می شود، ارایه کنید.

به گزارش خبر آنلاین، زمان یکی از باارزش ترین دارایی شماست؛ اما متاسفانه خیلی از مردم ۴۰ساعت در هفته برای ۴۰ تا ۵۰ سال کار می کنند تا پول بدست بیاورند.

سی ان ان مانی گزارش داد، این خبر خوبی می تواند باشد که اگر مردم می خواهند زمان را بخرند،این “زمان”خریدن دست یافتنی است.این همان چیزی است که به آن بازنشستگی زودتر از موعد می گوییم.

هرکس باید از فرصت هایش برای دوران بازنشستگی استفاده کند.البته داشتن امنیت مالی در انتخاب بازنشستگی پیش از موعد و آنچه که شما می توانید با زمانی که در اختیار دارید،بدست آورید، یکی از بهترین هدیه هایی است که می توانید به خودتان،عزیزانتان و دلیل که موجب تشویق شما می شود، ارایه کنید.

در اینجا سه دلیل برای بازنشستگی پیش ازموعد،وجود دارد:

شما نمی توانید زمان را برگردانید.

یکی از رایج ترین پشیمانی ها برای روزهایی است که سخت کار کرده اید و تا مدت ها این کار سخت ادامه داشته است،حسرت والدینی است که کودکی و نوجوانی فرزاندان شان را ندیده اند.

شما می توانید راهی پیدا کنید که پولی که از دست دادید،برگردد، اما شما نمی توانید زمان را برگردانید و لحظاتی که از دست دادید را تجربه کنید.بازنشستگی به این معنی است که شما می توانید فرصت هایی برای بودن در کنار خانواده بدست آورید.

پندار سیستم

علاوه بر آن،واقعیت زندگی این است که بعشی از چیزها در زمان سخت بدست می آید.وقتی شما در سن ۶۰ یا ۷۰ سالگی هستید، توانایی انجام خیلی از کارهایی که در سنین ۲۰ یا ۳۰ سالگی انجام می دادید، ندارید و ممکن نیست که وقت کافی هم برای صرف نظر کردن از انجام آنها داشته باشید.

اگر به درستی برنامه ریزی نکنید، پول تان را هم از دست می دهید

توصیه این است که سریع بازنشسته شوید،اما چطور باید بازنشسته شوید، هم مهم است.تقریبا نیمی از کسانی که کار می کنند در سن ۵۰ سالگی یا بیشتر می گویند که بزرگترین ترس آنها بازنشستگی است، به این دلیل که درآمد آنها کم می شود.افرادی که این نگرانی را دارند،ترسشان به دلیل نداشتن برنامه و اعتماد نداشتن به برنامه های خودشان است.

حال آنکه رنامه ریزی مالی و منابع مالی امن برای بازنشتستگی خیلی سخت نیست.صرفه جویی و تناسب در دارایی ها و سرمایه گذاری نیاز به داشتن برنامه دارد.حتی اگر بازاردر یک رکود شدید باشد و شما درباره دارایی هایی که برای بازنشستگی پس انداز کرده اید،نگران باشید،همیشه می توانید کار نیمه وقت را انتخاب کنید.اگر ۳.۵ درصد از درآمدهایتان را از دست بدهید،با کار نیمه وقت می توانید سالانه پس انداز کرده اید.

فراموش نکنید که شما می توانید امنیت اجتماعی را که نیاز دارید هم در سن ۶۲ سالگی داشته باشید.در حالی که حتی مزایای ماهانه شما کاهش یافته ولی منابع مالی دیگری را از کارپاره وقت بدست آورید که مثل صندوق بازنشستگی برای شما عمل می کند.این منبع مالی می تواند دوران بازنشستگی شما را به طول کامل تامین کند.

هنوز می توانید بر روی چیزهایی که دوست دارند،کار کنید.

خیلی از مردم کار خود را دوست دارند.وارن بافت بازنشسته درباره اوضاع خود در زمان بازنشستگی می گوید:زمانی که ۳۰ ساله بودم،ارزش خالصم ۳۰ میلیون دلار بود- احتمالا او بیش از اندازه برای بازنشتگی خود حساب باز کرده است- هرچند او تصمیمی برای بازنشستگی نگرفت، زیرا او کار خود را دوست داشت،اما حالا که ۶۰ ساله است،می گوید که از زمانش نهایت استفاده را می برد.زمان کافی برای کارهایی که دوست دارد،در اختیار دارد و ارزش دارایی هایش ۱۰۰ میلیون دلار است.

البته شاید همه به اندازه او خوش شانس نباشند، اما بازنشستگی زودهنگام این فرصت را هم ارایه می کند که کارهایی که دوست دارید را انجام بدهید.شاید این کارها خیلی سودآور نباشند،ولی امنیت مالی برای پشتیبانی و اداره زندگی را در اختیارتان قرار می دهد.

شما وقت دارید کتاب بنویسید،کاری که زمانی که سرکار بودید و ۴۰ ساعت در هفته کار می کردید، نمی توانستید انجام بدهید.می توانید کارهای خانه خودتان را انجام بدهید و یا حتی به کارهای داوطلبانه بپیوندید.حتی می توانید کارهایی انجام دهید که امکان پاداش مالی برای تان داشته باشد.هیچ قانونی وجود ندارد که کار حتما باید “سنتی” باشد.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.