نرم افزارحسابداری صدگان

کارمندان کدام کشورها بیشتر کار می‌کنند؟

0 715

حسابداراپ

آمارها نشان می دهد که بر خلاف تصور اکثر مردم، کارکنان هشت کشور جهان بیش از ژاپنی‌ها کار می کنند.

پندار سیستم

 
مردم در سراسر جهان پس از استراحت و تعطیلات سال نو میلادی بر سر کار خودد بر می گردند. امسال، کارکنان  در برخی از کشورها، ساعت کاری بیشتری نسبت به سایرین خواهند داشت.
بنا بر اعلام سازمان همکاری و توسعه اقتصادی، مکزیکی ها با ۲۲۴۶ ساعت، بیشترین ساعت کاری در سراسر جهان را دارند که ۴۶۷ ساعت بیشتر از میانگین ساعت کاری آمریکایی هاست؛ با این تفاوت که درآمد کارکنان مکزیکی یک پنجم درآمد آمریکایی هاست!در کره جنوبی نیز علی رغم تلاش دولت این کشور برای کاهش ساعت کاری، کارکنان کره ای به طور میانگین ۲۱۱۳ ساعت در سال کار می کنند. یونانی ها که پس از وقوع بحران مالی، غالبا افرادی تنبل که مایل به بازنشستگی زودهنگام هستند تصور می شدند، بیش از هر کشور دیگری در اروپا کار می کنند و با ۲۰۴۲ ساعت کار در سال، در رتبه سوم قرار دارند.بعد از یونانی ها، کارکنان شیلیایی با  ۱۹۸۸ ساعت کار سالانه، روس ها با ۱۹۷۸ ساعت کار و ترک ها با ۱۸۳۲ ساعت کاردر سال قرار دارند.آمریکایی ها با ۱۷۷۹ ساعت در رده هفتم قرار دارند و بعد از آن ها ایتالیایی ها هستند که ۱۷۲۵ ساعت در سال کار می کنند.
طبق آنچه که موسسه آماری استاتیستا منتشر کرده، ژاپنی ها که به عقیده بسیاری از افراد، بیش از سایر مردم جهان کار می کنند، با ۱۷۱۹ ساعت کار در سال، در رتبه نهم هستند.پس از ژاپن نیز بیشترین ساعت کار به ترتیب متعلق به کشورهای کانادا، اسپانیا، انگلیس، استرالیا، فرانسه و آلمان است.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.