نرم افزارحسابداری صدگان

جدیدترین نرخ خدمات پستی

0 1,648

حسابداراپ

سامانه اطلاع‌رسانی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران جدیدترین تعرفه‌های پستی خود را برای خدمات درون مرزی خود در سال ۹۶ منتشر کرده است.


به گزارش ایسنا، مرسولات پستی تا حداکثر ۱۰۰۰ گرم برای مسیرهای درون استانی با کارمزد ۱۱۰۰ تومان و برای مسیرهای برون استانی با کارمزد ۱۸۰۰ تومان همچنین برای مرسولات تا وزن ۲۰۰۰ گرم با نرخ ۲۳۰۰ تومان برای مرسولات درون استانی و ۳۱۰۰ تومان برای مرسولات برون استانی محاسبه می‌شوند.همچنین نرخ خدمات پستی برای مطبوعات عادی تا ۲۰ درصد نرخ نامه عادی در رده های وزنی و مسافتی متناظر و برای کارت پستال‌های فیزیکی تا ۵۰ درصد نرخ نامه‌های عادی در رده های وزنی و مسافتی متناظر محاسبه می‌شود. اما برای نامه‌ها و بسته‌های کوچک سفارشی نیز در اوزان ۵۰۰ گرم تا ۲۰۰۰ قیمت‌ها از ۳۲۰۰ تومان تا ۶۸۰۰ تومان متغیر است. در همین حوزه نرخ خدمات پستی برای مطبوعات سفارشی نیز تا ۴۰ درصد نرخ نامه و بسته‌های سفارشی در رده های وزنی و مسافتی محاسبه می‌شود.

پندار سیستم

هزینه‌ بسته‌های امانتی نیز تا سقف ۵ کیلوگرم برای مسیرهای درون استانی ۵۸۰۰ و برون استانی ۸۳۰۰ تومان و مازاد بر آن نیز به تناسب هر کیلوگرم ۸۰۰ تومان افزایش پیدا می‌کند. در مورد بسته‌های پیشتاز اما هزینه‌ها بیشتر می‌شود و هزینه ارسال بسته‌های پستی از ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ گرم از ۵۰۰۰ تا ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان متغیر است.
شرکت ملی پست با راه‌اندازی پست ویژه شهری مرسولات پستی شهروندان را تا حداکثر ۳ ساعت به مقصد می‌رساند؛ هزینه این خدمت برای تهرانی‌ها ۱۵ هزار، مراکز استان‌ها ۱۰ هزار و ۷۰۰ و شهرستانی‌ها ۷۵۰۰ تومان است که به نسبت افزایش هر یک کیلوگرم مبلغ۳۲۰۰ برای تهرانی‌ها، ۲۱۰۰ و ۱۱۰۰ تومان برای شهرستانی‌ها اضافه می‌شود.همچنین بنا بر اعلام شرکت ملی پست، در راستای مسوولیتهای اجتماعی و اجرای احکام اتحادیه جهانی پست، کلیه مطبوعات سکوگرام مربوط به روشندلان که از موسسه روشندلان به روشندل و یا از روشندل به موسسه مربوطه درقالب سرویس عادی ارسال شود تا سقف ۷ کیلوگرم از پرداخت کرایه پستی به استثنای نرخ هوایی معاف است. اما درصورت استفاده از سایر سرویس های ثبتی، کرایه پستی سرویس مربوطه باید از مشتری اخذ گردد.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.