نرم افزارحسابداری صدگان

پرداخت حقوق ۳۱۰هزار تومانی به کارورزان از تیر

0 934

حسابداراپ

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون از آغار رسمی طرح کارورزی از تیرماه خبر داد و گفت: کارورزان برای حضور در دوره کارورزی حدود ۳۱۰هزار تومان دریافت می‌کنند و مشمول بیمه مسئولیت مدنی می‌شوند.


به گزارش تسنیم، عیسی منصوری با اشاره به اینکه طرح کارورزی بخشی از یک بسته اجرایی است، افزود: امیدواریم از هفته نخست تیر فرآیند رسمی اجرای طرح کارورزی را اعلام کنیم.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۶۰ هزار نفر در سایت کارورزی نام‌نویسی کرده‌اند، ادامه داد: همزمان کوشش می‌کنیم بنگاه‌های اقتصادی و کارفرمایانی که علاقمند به پذیرش کارورزان هستند هم نام‌نویسی کنند و با تشکل‌های کارفرمایی، صنعتی و دستگاه‌های مرتبط با اینها در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم حداکثر پذیرش را برای کارورزان ایجاد کنیم.

منصوری گفت: هر کسی می‌تواند در سایت کارورزی نام‌نویسی کند و این سایت به آن شخص اعلام می‌کند که آیا دارای واجد شرایط است یا خیر.

وی افزود: در دوره آزمایشی طرح کارورزی تعداد پذیرش، محدود بوده و مشکل خاصی وجود نداشت اما برای رسیدن به هدف اشتغال حدود ۱۵۰ هزار نفر و انجام این طرح در سطح ملی، اطلاع رسانی به کارفرمایان برای ما مهم است.

پندار سیستم

منصوری اضافه کرد: طرح کارورزی دو طرف کارفرما و کارورز را به هم وصل می‌کند.

وی گفت: کارورزان برای حضور در دوره کارورزی حدود ۳۱۰ هزار تومان دریافت می‌کنند و مشمول بیمه مسئولیت مدنی می‌شوند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: پس از اینکه کارورز دوره کارورزی را طی کند اگر توسط کارفرما جذب و مشغول به کار رسمی شود دولت برای مدت ۲ سال سهم کارفرما را در بحث بیمه تأمین اجتماعی پرداخت می‌کند.

منصوری اضافه کرد: ۷۰ درصد کارورزانی که در دوره آزمایشی این طرح دوره کارورزی را گذراندند مشغول به کار شدند.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.