نرم افزارحسابداری صدگان

میانگین پرداخت بیمه‎ بیکاری/ ۷۰۰هزارتومان

0 730

حسابداراپ

یک مقام مسئول از پرداخت بیمه بیکاری به ۴۵ هزار و ۵۰۰ بیکار در تهران خبرداد.


حاتم شاکرمی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه در بحث بیمه بیکاری باید میزان مقرری بگیران بیمه بیکاری را کاهش دهیم گفت: در سال گذشته ۴۹ هزار نفر در تهران مقرری بیمه بیکاری می‌گرفتند که ۳۵۰۰ نفر از این افراد با ایجاد اشتغال، از شمول دریافت بیمه بیکاری خارج کردیم که این نوید خوبی در جهت اشتغالزایی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان در کلانشهر تهران بیمه بیکاری می‌گیرند گفت: امیدواریم امسال با توجه به نامگذاری شعار «اقتصاد مقاومتی؛ تولید – اشتغال» بخش عمده‌ای از جوانان بیکار، شاغل شوند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران متوسط پرداخت بیمه بیکاری به مقرری بگیران را حدود ۷۰۰ هزار تومان به هر فرد اعلام کرد و گفت: ماهیانه حدود ۳۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان بیمه بیکاری پرداخت می‌شود که اگر بتوان برای این افراد اشتغالزایی کرد سرمایه زیادی به صندوق تامین اجتماعی باز می گردد.

استقرار۴۰۰ مسئول ایمنی کارگاه در سال ۹۶

پندار سیستم

اکرمی با تاکید بر اینکه وضعیت اشتغال رو به بهبود است، به حوادث ناشی از کار اشاره کرد و گفت: طی یکسال گذشته حدود ۹۰۰ نفر به عنوان مسئولان ایمنی و بهداشت کار در واحدهای تولیدی مستقر شدند. همچنین ۷۵۰ نفر هم در قالب پیمانکار مسئول ایمنی و بهداشت کار در واحدهای تولید و صنعتی تهران استقرار یافتند.

وی با بیان اینکه در سال جاری حداقل ۴۰۰ نفر مسئول ایمنی و بهداشت کار در کارگاه‌ها مستقر می‌شوند گفت: مسئولان و پیمانکاران مسئول ایمنی و بهداشت کار در کارگاه‌هایی که ماهیت فعالیت اقتصادی آنها تولیدی و صنعتی است حضور دارند.

شاکرمی با بیان اینکه حدود ۲۳ درصد از کارگاه‌های تولیدی و صنعتی در تهران فعالیت می‌کنند که حدود ۳ میلیون کارگر بیمه شده در این کارگاه‌ها مشغول به کار هستند، گفت: حدود ۲۵۰ هزار کارگاه تولیدی در تهران دارای کد کارگاهی هستند که ۴۵ هزار کارگاه شناسنامه‌دار را شامل می شوند.

مدیر کل تعاون، کار رفاه اجتماعی افزود: تمام ۴۵ هزار کارگاه پایتخت به صورت دوره‌ای از نظر ایمنی و سلامت کار بازرسی می‌شوند، سایر کارگاه‌ها، واحدهای کوچک کمتر از ۱۰ نفر کارگر هستند که این کارگاه‌ها نیز به صورت موردی و تصادفی بازرسی و با متخلفان برخورد خواهد شد.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.