نرم افزارحسابداری صدگان

وضعیت خرید الحاقیه بیمه ۹۶

0 838

حسابداراپ

رئیس کل بیمه مرکزی اعلام کرد: براساس قانون جدید بیمه‌نامه شخص ثالث، افرادی که بعد از اردیبهشت ماه سال ۹۵ بیمه‌نامه خریداری کرده‌اند، نیازی به خرید الحاقیه برای سال ۹۶ ندارند.


اقتصادآنلاین نوشت:عبدالناصر همتی امروز در حاشیه یک همایش در جمع خبرنگاران افزود: بیمه مرکزی در حال برنامه ریزی است تا افرادی که در ۲ ماه ابتدایی سال جاری نیز بیمه نامه شخص ثالث خریداری کرده اند، برای سال آینده نیازی به خرید بیمه نامه نداشته باشند.

پندار سیستم

رئیس شورایعالی بیمه ابراز امیدواری کرد که در سال آینده نیز نرخ دیه افزایش پیدا نکند.

رئیس کل بیمه مرکزی درباره آخرین وضعیت پرداخت خسارت ساختمان پلاسکو بیان داشت: شرکت های بیمه اقداماتی را برای پرداخت خسارت انجام داده اند: تا پایان ماه گذشته حدود ۱۲ میلیارد تومان از خسارت های وارد شده پرداخت شده بود اما هم اکنون آخرین رقم را در اختیار ندارم.
وی توضیح داد که برخی از واحدهای ساختمان پلاسکو به ویژه ۵ طبقه واحدهای پشتی این ساختمان، به طور کامل تخریب نشده و خسارت وارده به آنها باید بررسی و ارزیابی شود.
همتی در عین حال تاکید کرد که برای پرداخت خسارت های وارده به واحدهای ساختمان جای هیچگونه نگرانی نیست و تمامی خسارت ها به زودی تسویه و پرداخت خواهد شد.

شایان ذکر است؛ چندی پیش مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه بیمه مرکزی ایران ضمن توضیح درباره قانون جدید تصریح کرد: در روال قبلی در آغاز هر سال در صورت افزایش نرخ دیه اعلامی از سوی قوه قضاییه، شرکت های بیمه از بیمه گذاران می خواستند برای افزایش پوشش و سقف تعهدات بیمه گر، الحاقیه بیمه دریافت کنند اما در شیوه جدید در صورت افزایش نرخ دیه، سقف پوشش بیمه نیز به صورت خودکار افزایش می یابد و خسارات به زیان دیدگان بر مبنای دیه سال جدید پرداخت می شود به نحوی که نیازی به دریافت الحاقیه نیست.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.