نرم افزارحسابداری صدگان

افزایش مالیات در رکود محلی از اعراب ندارد

0 609

حسابداراپ

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: انتظار از دولت این است که گره‌های موجود پیش پای بنگاه‌ها را باز کند، چرا که بیش از ۲ هزار دستورالعمل برای گرفتن مجوز سر راه ایجاد اشتغال است.


علی فاضلی امروز نشست خبری رؤسای اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه انتظار اتاق اصناف ایران از دولت برای توسعه بازار کسب و کار چیست، گفت: اصناف کشور سهم ۲۵ درصدی در بخش اشتغال کشور را دارا هستند.

رئیس اتاق اصناف ایران بیان داشت: انتظار ما از دولت این است که گره‌های موجود پیش پای بنگاه‌ها را باز کند، چرا که بیش از ۲ هزار دستورالعمل برای گرفتن مجوز سر راه ایجاد اشتغال است.

پندار سیستم

فاضلی تصریح کرد: مجلس و دولت باید کمک کنند تا این سدها برای توسعه فضای کسب و کار برداشته شود.

وی همچنین در مورد مالیات اظهارداشت: در سال ۹۲-۹۱ یکی از مشکلات اصناف این بود که در شرایط رکود تورمی و بیکاری حاکم بر جامعه افزایش مالیات جایی از اعراب ندارد.

فاضلی با بیان اینکه فلسفه مالیات برای همه مشخص است، گفت: اما متاسفانه شرایط اصناف را دوستان نمی‌شنیدند، ولی در یک سال اخیر خوشبختانه تعامل بین اصناف و نظام مالیاتی کشور به حد بسیار خوبی رسیده و حدود ۸۰ درصد مشکلات حل شده و این سازمان در صدور برگ مفاصاحساب مالیاتی همکاری بسیار خوبی با اصناف داشته است.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.