نرم افزارحسابداری صدگان

رتبه ایران در شفافیت در دنیا ۱۳۰ است

0 628

حسابداراپ

اگر نمایندگان مجلس نیز از املاک تحقیق و تفحض کنند نهایتاً باید گزارش خود را به قوه قضاییه بدهند.


دبیرکل حزب مردم‌سالاری اظهار کرد: رتبه ایران در شفافیت در دنیا ۱۳۰ است و کشورهای بعدی ما آنگولا و افغانستان هستند.
به گزارش ایسنا، مصطفی کواکبیان در همایش پیش‌کنگره پانزدهم حزب مردم‌سالاری که عصر امروز در کانون توحید برگزار شد در ابتدای سخنانش با اشاره به نزدیکی ساعت به فرا رسیدن به اذان مغرب به شوخی گفت: التزام ما همین‌طوری هم زیر سوال است چه برسد به این که وقت اذان سخنرانی کنم.
او ادامه داد: در مباحث توسعه می‌گویند فرهنگ، سیاست و اقتصاد مقدم است و به نظر ما قطعاً فرهنگ برای جامعه تقدم رتبه‌ای دارد و توسعه سیاسی نیز در جایگاه بالاتری از توسعه اقتصادی قرار می‌گیرد اما بدانید که قطعاً تقدم زمانی در حال حاضر به بحث اقتصاد در کشور تعلق داده می‌شود.
نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: اعتماد عمومی در فسادهای مالی اخیر، املاک نجومی، صندوق ذخیره فرهنگیان، اختلاس‌های مالی باقیمانده از دولت محمود آقا و فیش‌های نجومی ضربه خورده است و این که مردم به طور ملموس نمی‌بینند که دستگاه قضایی وارد موضوع شده باشد.

پندار سیستم

وی یادآور شد: اگر نمایندگان مجلس نیز از املاک تحقیق و تفحض کنند نهایتاً باید گزارش خود را به قوه قضاییه بدهند.
کواکبیان با بیان این که عدالت رمز و راز توسعه است تصریح کرد: اگر عدالت سیاسی، عدالت اقتصادی و عدالت فرهنگی نداشته باشیم مشکلات زیادی برای کشور پیش می‌آید. من به آقای رییس‌جمهور نیز گفتم که دولت در بخش خروج از رکود، ایجاد اشتغال و مقابله با فساد باید آمارهای محسوسی به مردم ارائه دهد و در این چند ماه تلاش موثرتری داشته باشد.
دبیرکل حزب مردم‌سالاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاخص شفافیت ایران در دنیا رقم ۱۳۰ است و کشورهای بعدی ما آنگولا و افغانستان هستند. این موضوعی جدی است که باید به آن توجه شود.
او هم‌چنین گفت: چقدر خوب شد که مقام معظم رهبری فرمودند که رییسان قوا و نیروهای مسلح حق دخالت در انتخابات را ندارند و موارد مورد تأکید رهبری باید سریعاً به صورت قانون درآید.
کواکبیان در پایان سخنانش نیز تأکید کرد: مبنای حرکت ما شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است و شورای عالی سیاستگذاری تا انتخابات مجلس فعال بود، آن‌هایی که ساز ناکوک می‌زنند باید حواس‌شان را جمع کنند. البته این حرف به معنای این نیست که ما نمی‌خواهیم فهرستی جداگانه بدهیم بلکه مبنای حرکت ما قطعاً ائتلاف و هماهنگی است.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.