نرم افزارحسابداری صدگان

تحقق۹۰ درصد درآمدهای مالیاتی سال ۹۴ استان تهران

0 570

حسابداراپ

رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران گفت: حدود ۹۰ درصد درآمدهای پیش بینی شده مالیاتی در استان تهران در سال گذشته محقق شد.


به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی(شادا) به نقل از واحد مرکزی خبر، حسین بنی صفار در حاشیه نشست مدیران ستاد اقامه نماز استان تهران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: تمام تلاش ما اینست که سهم درآمدی استان تهران در سال ۹۵ را به طور کامل محقق کنیم .

وی با بیان اینکه هم اینک تعداد مؤدیان مالیاتی در بخش مشاغل در استان تهران نزدیک به ۶۵۰ هزار نفر است گفت: بر اساس قانون جدید مالیاتها این افراد تا پایان خرداد مهلت دارند تا اظهارنامه مالیاتی سال ۹۴ خود را تسلیم کنند.

پندار سیستم

وی افزود: بر این اساس این مودیان بدون مراجعه فیزیکی به ادارات کل مالیاتی استان تهران می توانند از طریق ورود به سامانه اینترنتی www.TAX.GOV.IR اظهار نامه مالیاتی خود را ارائه دهند و کد رهگیری را بعنوان رسید تسلیم اظهارنامه نزد خود نگهداری کنند .

وی گفت: بقیه مودیان یعنی اشخاص حقوقی تا پایان تیرماه فرصت دارند که اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه دهند.

رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران در پاسخ به این سوال که این سازمان چه راهکارهایی برای جلوگیری از فرار مالیاتی در نظر دارد گفت: سازمان امور مالیاتی به طور پیوسته در حال پیگیری چندین طرح مهم نظیر طرح جامع مالیاتی ، صندوق های مکانیزه فروش و تشکیل بانک اطلاعاتی مؤدیان مالیاتی است که با اجرای آنها به مقدار زیادی از فرار مالیاتی جلوگیری خواهد شد.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.