نرم افزارحسابداری صدگان

به دستور بانک مرکزی هیچ ارزی قیمت نخورد/ ارز در مسیر تک نرخی است ؟!

0 584

حسابداراپ

طی معاملات روز جاری هیچ ارزی قیمت نخورد که مسئولین برخی صرافی ها علت آن را دستور بانک مرکزی عنوان کردند و طبق این اظهارات، از قرار معلوم بانک مرکزی دستور داده تا اطلاع ثانوی نرخ خرید و فروش هیچ ارزی روی تابلوی معاملات این بازار نرود و به اصطلاح قیمت خرید و فروششان اعلام نشود.


از ابتدای معاملات روز جاری بازار ارز، هیچ ارزی روی تابلوی معاملات آن قیمت نخورد و نرخ خرید و فروش آنها اعلام نشد و در همین راستا از صرافی های متفاوتی پیگیر موضوع شدیم.

به گزارش بورس نیوز، در حالی طی معاملات روز جاری هیچ ارزی قیمت نخورد که مسئولین برخی صرافی ها علت آن را دستور بانک مرکزی عنوان کردند و طبق این اظهارات، از قرار معلوم بانک مرکزی دستور داده تا اطلاع ثانوی نرخ خرید و فروش هیچ ارزی روی تابلوی معاملات این بازار نرود و به اصطلاح قیمت خرید و فروششان اعلام نشود.

پندار سیستم

این دستور در حالی است که روز گذشته رئیس بانک مرکزی و عده ای جدید مبنی بر تک نرخی کردن ارز با توجه به لغو تحریم ها و اجرایی شدن برجام را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، به نظر می رسد بانک مرکزی که قصد داشت تا ۶ ماه آینده ارز را تک نرخی کند، به یکباره این تصمیم خود را با دستور به تمامی صرافی ها عملیاتی کرده است اما در رابطه با چگونگی آن باید دید در روزهای دیگر قیمت این ارزها به چه شکل و در چه سطحی اعلام خواهد شد.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.