نرم افزارحسابداری صدگان

استفاده رایگان از خدمات مراکز فناوری و کسب و کار مستقر در شهرکهای صنعتی

0 451

حسابداراپ

 مراکز علمی می‌توانند در جهت تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه به مدت یک سال به صورت رایگان از خدمات مراکز فناوری و کسب و کار مستقر در شهرکهای صنعتی استفاده کنند.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، سید محمد علی سید ابریشمی در نوزدهمین کنگره  سراسری همکاری‌های دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی بر لزوم برقراری ارتباط تنگاتنگ مراکز خدمات فناوری و کسب و کار با دانشگاه ها و مراکز علمی تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت نقش دولت‌ها در مدیریت و سازگاری با دستاوردهای نوین، گفت: علم و فناوری دولت ها را ملزم می‌کند تا چابک و پویا باشند، زیرا غفلت از پیشرفت تکنولوژی، دولت ها را با مشکلات فراوانی روبه رو خواهد کرد.

پندار سیستم

معاون وزیر صنعت در ادامه  ایجاد مراکز خدمات فناوری و کسب و کار در داخل شهرکهای صنعتی را جزء اصول اولیه فعالیت و سیاست‌های سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران عنوان کرد و افزود: مراکز خدمات فناوری و کسب و کار مکان‌هایی هستند که صنعتگران و دانشگاهیان می توانند در کنار هم قرار بگیرند و از تجربیات یکدیگر بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: نه تنها صنعت در جهت ارتقاء فناوری به کمک دانشگاهیان نیاز دارد، بلکه دانشگاه‌ها نیز برای پیشرفت تکنولوژی و اجرایی کردن طرح های علمی به حمایت های  صنعت و دولت نیاز دارند.

سید ابریشمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ایجاد شهرک‌های فناوری در برخی استان‌ها خاطرنشان کرد: سازمان و شرکت های تابعه با ایجاد مراکز خدمات فناوری و کسب و کار، فضا را برای استقرار شرکت های دانش بنیان در شهرکهای صنعتی و فناوری فراهم کرده است تا بتوانند از مزایای نزدیکی با صنعتگران استفاده کنند.

وی با اشاره به ایجاد مراکز فناوری در کنار دانشگاه ها عنوان کرد: در حال حاضر در استانهایی نظیر تهران، خراسان رضوی و فارس ایجاد این مراکز در مراحل اجرایی قرار دارد.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.