نرم افزارحسابداری صدگان

لایحه صندوق مکانیزه فروش درراهرومجلس شورای اسلامی/نامه مالیاتی اصناف به وزیر اقتصاد

0 552

حسابداراپ

مشاور مالیاتی اتاق اصناف گفت: لایحه صندوق مکانیزه فروش هفته آینده به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.


محمدرضا جعفریان در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه هفته گذشته آخرین اقدامات در مورد لایحه صندوق مکانیزه فروش به عنوان پایانه فروشگاهی در کمیسیون اقتصادی دولت مورد بررسی و جمع‌بندی قرار گرفت، اظهار داشت: طبق قرار این لایحه هفته آینده از سوی دولت به مجلس تقدیم می‌‌شود.

مشاور مالیاتی اتاق اصناف و جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار در مورد کارکرد لایحه صندوق مکانیزه فروش تصریح کرد: این لایحه به منظور شفاف‌سازی اطلاعاتی از معاملات و مراحل فروش کالا است که تمامی معاملات به وسیله آن شفاف‌ خواهد شود.

پندار سیستم

وی تصریح کرد: قرار است در این لایحه با هماهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان امور مالیاتی کشور، زیرساخت و مراحل نصب و راه اندازی صندوق مکانیزه فروش عملیاتی شود.

جعفریان با تاکید بر اینکه اصناف در عمل با شفاف‌سازی اقتصادی موافق هستند، یادآور شد: در نامه‌ای به وزیر اقتصاد و رئیس سازمان امور مالیاتی ۱۵ مورد از نگرانی‌ها در مورد اخذ مالیات ذکر شده است.

مشاور مالیاتی اتاق اصناف کشور بیان داشت: از دولت و وزارت اقتصاد خواسته شده تا در لایحه صندوق مکانیزه فروش، عملیات اقتصادی که از صندوق بیرون می‌آید، به منزله فاکتور قلمداد شده و ملاک محاسبه قرار گیرد.

این فعال بخش اصناف یادآور شد: کمیسیون اقتصادی دولت نیز در حال حاضر این پیشنهاد را تأیید کرده است.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.