نرم افزارحسابداری صدگان

گزارش آنلاین عوارض دریافتی از کالاها

0 473

حسابداراپ

سامانه پنجره واحد تجارت فرامرزی گمرک این امکان را فراهم آورده است تا گزارش گیری از میزان عوارض دریافتی از کالاها آنلاین صورت گیرد.


پندار سیستم

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا) به نقل از گمرک، این امکان هم اکنون برای کالاها از جمله خودرو، برنج ، گوشت و سیگار فراهم گردیده و به برنامه ریزان اقتصادی این امکان را می دهد که به صورت آنلاین و لحظه ای گزارش میزان دریافتی ها از بابت عوارض ورود کالاهای مهم و حساس را به صورت لحظه ای به تفکیک ۳۰نوع عوارض و سهم هر یک از سازما نها از گمرک دریافت نمایند و در برنامه ریزی های خود این موارد را در نظر بگیرند .
این مطلب بخشی از گزارشی است که کرباسیان رئیس کل گمرک ایران در بازدید عبداللهی نماینده مردم ماهنشان، انگوران و ایجرود و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از سامانه پنجره واحد تجارت فرامرزی ارائه داد و گفت: قبلا” چندین ماه طول می کشید تا این گزارش ها آماده و به برنامه ریزان اقتصادی ارائه گردد.
عبداللهی که هفت دوره نماینده مردم در خانه ملت بوده ، سوابق درخشانی در خصوص نظارت بر بودجه و طی مراحل تصویب آن در مجلس دارد و چندین دوره رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بوده است و برای ایشان بسیار حائز اهمیت بود که چنین امکانی با بهره گیری از سامانه پنجره واحد تجارت فرامرزی در کشور فراهم شده است .
این گزارش می افزاید: عبداللهی نماینده مردم ماهنشان ، انگوران و ایجرود در مجلس شورای اسلامی در پایان این بازدید عملکرد گمرک در خصوص الکترونیکی کردن رویه ها را قابل تحسین دانست و از اینکه با کمک دانش پژوهان داخلی این سامانه طراحی و از سوی گمرک ایران مورد بهره برداری قرار گرفته است ، تقدیر و تشکر کرد.
شایان ذکر است که نجفی مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک ایران و مسئول سابق آسیکودای گمرک نیز در این بازدید حضور داشت.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.