نرم افزارحسابداری صدگان

مالیاتی‌ها جلوی اصناف کم آوردند

3 412

حسابداراپ

پندار سیستم

     معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی تقاضای بازنشستگی پیش از موعد داد.


به گزارش ایسنا، حسین وکیلی امروز تقاضای بازنشستگی پیش از موعد داد و این تقاضا از سوی سازمان امور مالیاتی پذیرفته شد. وی تا آخر هفته در سمت خود باقی می‌ماند و از ابتدای هفته آینده برای او جانشین تعیین می‌شود.

البته به نظر می‌رسد آخرین کارت زرد وزیر اقتصاد در رابطه با اعتراض اصناف به مالیات‌های تعیین شده و فشار چند برابر شدن مالیات برای آنها یکی از دلایل استعفای وکیلی باشد.

وکیلی در آخرین محاسبه خود با ایسنا درباره‌ی مشکل اصناف با بحث مالیات‌ها تصریح کرده بود که تعداد رد اظهارنامه‌ها در سال گذشته نیز به ۸۰ درصد نمی‌رسد و ممکن است حدود ۴۰ درصد باشد.

معاون مستعفی سازمان امور مالیاتی درباره فرایند رد اظهارنامه‌های مالیاتی، اظهار کرده بود: شرایط توافق به سیستم امور مالیاتی داده و تعریف می‌شود و سیستم به طور خودکار اظهارنامه‌هایی که طبق این شرایط نباشند رد می‌کند، این وضعیت پارسال نیز اتفاق افتاد و همه چیز به صورت سیستماتیک بود نه سلیقه‌ای. آنهایی که برای رسیدگی می‌روند و اظهارنامه‌شان رد می‌شود همه با دلیل و مدرک است و حتی یک مودی نیز اظهارنامه‌اش بدون دلیل رد نمی‌شود.



محل تبلیغ شما

3 نظرات
  1. رضا می گوید

    خدا را شکر.پدر همه را درآورده بود

  2. شهرام می گوید

    سلام
    جناب دکتر وکیلی از افراد باسواد سازمان امور مالیاتی کشور می باشند امیدوارم که در نهایت با استعفای ایشان مخالفت گردد و به کار خود بازگردند .
    بنده از کارمندان امور مالیاتی فارس هستم و در مواردی که در تلوزیون ایشان با اصناف در حال مناظره بودند حق با ایشان بود امور مالیاتی وقتی که گزارش ها به صورت علی الراس انجام میگردد گناهی ندارد اصناف محترم تکالیف قانونی خود را انجام نمی دهند و توقع دارند که بدون مدرک صحبت های آنان مورد قبول واقع گردد . کل اصناف کشور طبق تحقیق آقای راغفر کمتر از پانصد هزار تومان در سال مالیات پرداخت می کنند .
    امیدوارم دکتر وکیلی موفق باشند و در شغل خودشون بمونند

  3. دارایی می گوید

    من خودم کارمند دارایی ام. هرساله برای توافق مالیاتی شرایطی می گذارند که متاسفانه اصناف بی سواد آنها را رعایت نکرده و اظهارنامه های آنها رد می شود. مثلا عمده دلیل رد توافق در مورد عملکرد ۱۳۹۲ ، سفید بودن اظهارنامه ها بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.