نرم افزارحسابداری صدگان

افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی

2 553

حسابداراپ

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: از روز یکشنبه حقوق مستمری‌بگیران با حدود ۱۵ تا ۱۷ درصد افزایش پرداخت خواهد شد.


به گزارش ایسنا، سید تقی نوربخش در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان تفرش گفت: این سازمان نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش درآورده است.

وی با بیان اینکه این سازمان حدود پنج میلیون نفر مستمری‌بگیر را تحت پوشش خود دارد، افزود: بخش درمان که یکی از راهبردی‌ترین سیاست‌های رئیس جمهور به آن مربوط است به عنوان یکی از ۱۰ برنامه اصلی رییس جمهور عنوان شده و گام‌های بلندی در این راستا برداشته شده است.

پندار سیستم

وی با اعلام این خبر که از روز یکشنبه هفته آینده حقوق مستمری بگیران با حدود ۱۵ تا ۱۷ درصد افزایش، پرداخت خواهد شد، افزود: همچنین سهمیه بیمه ۱۰۰ هزار کارگر ساختمانی در سراسر کشور از روز شنبه توزیع خواهد شد.

نوربخش به طرح تحول سلامت اشاره کرد و گفت: در سال‌های گذشته، بیش از ۷۰ درصد هزینه‌های درمانی توسط مردم پرداخت می‌شد که این موضوع خانواده‌ها را تحت فشار مالی شدیدی می‌گذاشت.

درمانگاه تامین اجتماعی تفرش در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۲۴۰۰ متر مربع در سه طبقه ساخته خواهد شد.

این درمانگاه شامل بخش‌های پزشکی، آزمایشگاه، دندانپزشکی، واحدهای اداری و… است و تا ۱۸ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید. هزینه ساخت آن ۱۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.



محل تبلیغ شما

2 نظرات
  1. شاپور کوه زادی می گوید

    با سلام از مدیر عا مل محترم و دست اندر کاران سازمان که شبانه روزی در تلاش هستند خالصانه تشکر می کنم. همیاری با بازنشستگان پاداش اخروی دارد . خداوند نگهدارتان

  2. یک بازنشسته می گوید

    فدای تو بشم !تورم۴۰درصدی وافزایش ۱۵درصدی…ای خدا جون باور کن ما بهترین بنده هات بودیم!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.