نرم افزارحسابداری صدگان

کاهش‌ساعت‌ کار‌ کارمندان‌ در‌ماه‌ رمضان‌ منتفی‌ شد.

0 640

حسابداراپ

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جلسه عصر امروز خود با کاهش ساعت کارکنان دولت در ماه رمضان مخالفت کردند.


عباس قائدرحمت در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد:‌ در جریان رسیدگی به طرح الحاق یک تبصره به ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری درخصوص کاهش ساعت کاری کارکنان دولت در ماه رمضان با توجه به اظهارات مخالفان و موافقان رای‌گیری به عمل آمد که به دلیل حدنصاب نرسیدن رای‌ها این طرح در کمیسیون اجتماعی رد شد.

پندار سیستم

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین یادآور شد: پیش از این در تاریخ ۱۷ تیرماه ۹۳ فوریت این طرح به تصویب نرسیده و این طرح به صورت عادی در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت. نهایتا اینکه در جلسه امروز کمیسیون که نمایندگانی از دولت، مرکز پژوهش‌ها و دیوان محاسبات حضور داشتند طرح مذکور رد شد.

وی همچنین ادامه داد: طرح استفساریه قانون نحوه پرداخت عیدی کارکنان دولت و نحوه تسری آن به کارگران شاغل و مشمول قانون کار در دستگاه‌های اجرایی نیز در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی بررسی شد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: موضوع این استفساریه این است که آیا قانون نحوه پرداخت عیدی کارکنان دولت مصوب ۲۰/۱۰ / ۷۴ در مورد کارگران شاغل و مشمول قانون کار که تا سال ۹۱ عیدی و پاداش خود را برابر قانون نحوه پرداخت عیدی و پاداش کارگران مشمول قانون کار مصوب ۶/۱۲/۷۰ دریافت کرده‌اند جاری است که جواب بلی می‌باشد و با توجه به مواد ۷۵ و ۱۱۷ قانون مدیریت خدمات کشوری روال پرداخت باید مطابق مصوبه ۶/۱۲/۷۰ صورت پذیرد.

وی در پایان اظهار کرد:‌ با توجه به اینکه فرصت برای رای گیری فراهم نشد مقرر شد کمیته تخصصی توسط کمیسیون این موضوع را بررسی کرده و نظر خود را اعلام کند.


محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.