نرم افزارحسابداری صدگان

معدن چادرملووبدهي ۷ هزار ميليارد تومان ماليات

0 438

حسابداراپ

رئيس کميسيون اصل ۹۰ مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه اين کميسيون به تمام فعاليت هاي معادن، چه خصوصي و چه دولتي ورود مي کند، گفت: معادن متخلف جريمه و سلب امتياز مي شوند.


به گزارش تسنيم، محمد علي پورمختار رئيس کميسيون اصل ۹۰ مجلس شوراي اسلامي در حاشيه نشست علني مجلس در جمع خبرنگاران ضمن تشريح پرونده معدن چادرملو، گفت: براساس بررسي هاي انجام شده در اين معدن، يک اختلاف عدد و رقم با عنوان ماليات رخ داده است که براساس آن به نظر مي رسد که مسئولان اين معدن ماليات مربوطه را پرداخت نکرده اند.وي در ادامه افزود: درآمد هفت هزار ميليارد توماني دولت از محل ماليات در اين معدن محقق نشده است، البته در اين رابطه از وزير اقتصاد سوال شده است که اميدواريم آقاي طيب نيا به آن رسيدگي کرده و پاسخگوي آن باشد.

بدهی مالیاتی چادرملو هنوز قطعیت پیدا نکرده است

پندار سیستم

رییس کمیسیون اصل نودم مجلس اعلام کرد:‌بدهی مالیاتی شرکت چادرملو هنوز قطعیت پیدا نکرده و کمیسیون در حال رسیدگی به پرونده مالیاتی این شرکت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،‌ محمدعلی پورمختار رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با تنظیم اطلاعیه ای درخصوص خبر منتشر شده از وی در خصوص بدهی معدن چادرملو در رسانه ها با این عنوان که “‌درآمد ۷ هزار میلیاردی دولت در معدن چادر ملو محقق نشده است” گفت: مبلغ اختلافی هفتصد میلیارد تومان است.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی افزود: ‌بدهی مالیاتی شرکت چادرملو هنوز قطعیت پیدا نکرده و کمیسیون در حال رسیدگی به پرونده مالیاتی این شرکت است.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.