نرم افزارحسابداری صدگان

ارائه ۱۰ بسته کارورزی نوین برای فارغ التحصیلان

0 511

حسابداراپ

کورش پرند  در توضیح بیشتر ۴ طرح اشتغال زائي مطرح شده از سوي سازمان فني و حرفه اي تصریح کرد:‏‏ اولين طرحي كه مي توانيم انجام دهيم طرح جديد توانمندسازي و آموزش هاي مهارتي براي روستائيان، عشاير و مناطق محروم با تاكيد براشتغال پايدار است که اين طرح در ديگر كشور ها از جمله هندوستان اجرا مي شود و به نوعي آموزش سيار است.


به گزارش خبرگزاری مهرمعاون وزیر کار بيان داشت: البته با توجه به ۲۱ ميليون ۸۰۰ هزار نفر جميعت روستائي و ۶۱ هزار روستا، اجراي اين طرح نيازمند همكاري با ساير نهاد ها و دستگاه ها است.

وی ادامه داد: دومين طرحي كه رياست محترم جمهور نيز بر آن تأكيد دارند طرح توانمندسازي و آموزش مهارتي براي فارغ التحصيلان بيكار و دانشجويان است كه ۱۰ بسته يا مدل از جمله كارورزي نوين، كارآموزي نوين، مراكز جوار دانشگاهي (ASD)، الگوي آموزشي آموزش، توليد، بازاريابي و فروش در اجراي آن به كار گرفته مي شود.

پندار سیستم

این مقام مسئول در وزارت کار در ارتباط با طرح سوم بيان داشت:‏‏ مدل آموزشي بازار محور، توليد، بازاريابي و فروش مدل بسيار مناسبي است كه در يک سيستم كامل در نظر گرفته مي شود كه علاوه بر سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، معاون توسعه اشتغال و كارآفريني وزارت كار و برخی نهادهای دیگر نیز در آن همکاری دارند.

پرند بيان داشت: در اجراي طرح آموزش بازار محور در حال حاضر در حوزه کشت گیاهان دارویی، داروهای گیاهی و مکمل‌ها، قالیبافی (تابلو فرش)، طلا و جواهر، تراش و فرآوری سنگ‌ های قیمتی و نیمه قیمتی، صنعت پوشاک، صنايع دستي چرم، صنايع غذايي و برندسازي، بازاريابي و بازارسازي وارد شده ايم.‏

وي با تشريح طرح چهارم اشتغال زائي در حوزه توانمندسازي و آموزش مهارتي زنان آسيب ديده و يا در معرض آسيب، خود سرپرست و بد سرپرست تصريح كرد:‏‏ تفاهم نامه اي در همين ارتباط در شرف انعقاد بین معاونت امور زنان رياست جمهوري و وزارت کار است.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.