نرم افزارحسابداری صدگان

ویژگی های یک رزومه ی خوب

0 819

حسابداراپ

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛تجربه و مهارت ها برای پیدا کردن یک فرصت شغلی از اهمیت زیادی برخوردار است. مشخصات فردی، تحصیلات، میزان تجربه، مهارت ها و… در رزومه ها نوشته می شوند.

پندار سیستم


به گزارش بانکی دات آی آر رزومه ها تایپ شده هستند بنابراین استفاده از فونت مناسب و همچنین استفاده از اندازه ی مناسب برای کلمات اهمیت دارد. همیشه برای تایپ رزومه از رنگ مشکی برای نوشتن کلمات استفاده می شود. رزومه ها نباید خیلی طولانی باشند چون معمولا مدت زمان کوتاهی برای مطالعه ی رزومه در نظر گرفته می شود بنابراین مهارت ها، تجربه، میزان تحصیلات و… در رزومه ها نوشته می شوند.برای نوشتن تجربه، مهارت، تحصیلات و… بهتر است که هر قسمت را عنوان بندی کنیم تا رزومه ی مرتب تری داشته باشیم مثلا برای هر قسمت یک عنوان در نظر بگیریم و از فونت و اندازه ی مناسب برای کلمات استفاده کنیم. میزان تحصیلات و یا مدارک مختلف تحصیلی را که کسب نموده ایم را نیز می توانیم در رزومه ی خود بنویسیم. همچنین نوع مدرک و یا تحصیل در مقاطع مختلف نیز می توانند در رزومه ها یادداشت شوند.

تجربه و مهارت ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند بنابراین تجربه هایی را که در مشاغل مختلف بدست آوردیم را می توانیم در رزومه ی خود بنویسیم. مسئولیت ها و تجربه های مختلف کاری که در کسب و کارهای مختلف بدست آوردیم نیز می توانند در رزومه ها قرار بگیرند. در هر کار و شغلی یکسری از مهارت ها لازم است تا بتوانیم در کسب و کار خود موفق باشیم بنابراین مهارت ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند.

زمانی که رزومه ی خود را تایپ کردیم می توانیم از آن پرینت تهیه کنیم تا در فرصت های شغلی مختلف از آن استفاده کنیم. برای نوشتن تجربه های کاری که داریم همیشه خوب است که مدت زمانی را که در هر کار و شغلی مشغول به کار بوده ایم را نیز یادداشت کنیم. رزومه ها برای پیدا کردن یک فرصت شغلی خوب مورد استفاده قرار می گیرند بنابراین داشتن یک رزومه ی خوب اهمیت دارد هر چقدر که رزومه ی بهتر و مرتب تری داشته باشیم بهتر می توانیم از فرصت های شغلی استفاده کنیم.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.