نرم افزارحسابداری صدگان

اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده / فعالان اقتصادی نظرات خود را ارایه کنند

2 484

حسابداراپ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اصلاح قانون مالیات های مستقیم در دستور کار کمیسیون اقتصادی قرار گرفته، از فعالان صنعت کشور خواست تا نظرات خود را درباره ارتقاء این قانون ارایه کنند.


محسن صرامی فروشانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، گفت: اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده اکنون در دستورکار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار گرفته و به اطلاع کلیه صنعتگران، اصناف، صادرکنندگان و واردکنندگان می رسانیم که لازم است تمام نظرات و پیشنهادات خود را به طور مستقیم و غیر مستقیم به کمیسیون ارایه کنند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بنده پیشنهاد می دهم که فعالان اقتصادی، تمام دغدغه های موجود طی این سالها را به نمایندگان منطقه خود منتقل کنند تا پیشنهادات آنها، در جامعه هدف مالیات بر ارزش افزوده، مورد استفاده قرار گیرد و مطمئن باشند که اعضای کمیسیون، این نظرات را بطور کامل بررسی خواهند کرد.

پندار سیستم

وی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا در کشور از تولیدکنندگان مالیات دریافت می شود، گفت: در متن قانون مالیات بر ارزش افزوده به صراحت تاکید شده که مالیات بر ارزش افزوده باید از آخرین حلقه مصرف اخذ شود، اما متاسفانه برخی خلاء های قانونی باعث شده که سازمان مالیاتی سواستفاده کرده و بر خلاف قانون و بر ضد قانون برنامه پنج ساله، مالیات را از تولید اخذ کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: بطور حتم اگر تولیدکنندگان از سازمان مالیاتی شکایت حقوقی انجام دهند، دست نمایندگان مجلس هم برای نظارت بازتر می شود و تا زمانی که تولیدکنندگان این اقدام را انجام ندهد، دغدغه ها مرتفع نمی گردد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: اگر یک نظرسنجی، بدون حضور مدیران سازمان مالیاتی انجام گیرد، مطمئنا رضایتمندان از عملکرد این سازمان کمتر از انگشتان یک دست خواهند بود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس ادامه داد: مورد دیگر اینکه اتهام سازمان در مورد فرارهای مالیاتی مروبط به مدیریت ضعیف و کم کاری بوده و وظیفه آنهاست که راه های دررو برای متخلفین را مسدود کنند.



محل تبلیغ شما

2 نظرات
  1. محسن می گوید

    با سلام
    ببخشید قاون مالیات های مستقیم در دستور اصلاح است یا ارزش افزوده و یا هر؟
    جمله خط اول:عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اصلاح قانون مالیات های مستقیم در دستور کار کمیسیون اقتصادی قرار گرفته،
    خط سوم:محسن صرامی فروشانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، گفت: اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده اکنون در دستورکار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار گرفته
    با تشکر

  2. مدیر سایت می گوید

    باسلام و احترام
    بله صحيح مي فرمائيد ولي ما خبر را بدون دخالت در متن و از اين مسير نقل قول كرده ايم:
    http://www.icana.ir/Fa/News/263217
    البته به نظر مي رسد ماليات ارزش افزوده صحيح باشد.به اين مسير هم مراجعه بفرمائيد:
    اينجا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.