نرم افزارحسابداری صدگان

کاهش ساعت کاری زنان دارای فرزند تا ۱۲ سال

0 1,439

حسابداراپ

رئیس فراکسیون زنان مجلس، از پیشنهاد فراکسیون زنان مجلس برای توسعه گسترده شمول لایحه کاهش ساعات کاری زنان خبر داد و گفت: در صورت موافقت با این پیشنهاد زنان می تواند برای نگهداری و حمایت از فرزندان تا ۱۲ سال خود از کاهش ساعت کاری بهره مند شوند.


فاطمه رهبر در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، از پیشنهاد فراکسیون زنان مجلس برای توسعه گسترده شمول لایحه کاهش ساعات کاری زنان خبر داد و گفت: در لایحه کاهش ساعات کاری زنان، کاهش زمان اشتغال در مورد بانوانی اعمال می شود که فرزندان زیر ۷ سال دارند اما معتقدیم که فرزندان باید در دوران دبستان نیز مورد توجه و دقت نظر والدین قرار بگیرند از این رو پیشنهاد کاهش زمان کار برای بانوانی که فرزند دبستانی دارند را مطرح و در فراکسیون کلیات آن را مورد بررسی قرار داده ایم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، با پرخطر خواندن سنین کودکان در دوران دبستان، ادامه داد: اگر بتوانیم اشتغال پاره وقت را به مادرانی که فرزندان دبستانی دارند تعمیق دهیم کار خداپسندانه‌ای است و برای تربیت بهتر فرزندان آینده نگری کرده ایم.

پندار سیستم

وی با بیان اینکه فرزندان ما آینده سازان کشور بوده و مبنای تربیت از سنین کودکی آغاز می شود، افزود: با توجه به اینکه کودک دبستانی در سنین ۷ تا ۱۲ سال برهه پرخطری را سپری می کند که نیازمند حضور و حمایت والدین است از این رو موافقت با پیشنهاد کاهش ساعات کاری زنان می توانند ثمرات مثبتی برای آینده کشور به همراه داشته باشد.

رهبر با بیان اینکه کودکان در دوران دبستان نیازمند حمایت والدین به ویژه مادران برای تغدیه و همچنین از حیث روانی هستند، افزود: کاهش ساعت کاری زنان برای رسیدگی به امور آینده سازان کشور باید با دقت نظر بیشتری مورد بررسی و در نهایت تصویب نهایی قرار بگیرد.

رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی همچنین از بررسی طرح بیمه زنان خانه دار در فراکسیون متبوعش خبر داد و گفت: در خصوص بیمه زنان خانه دار مقرر شده بود دولت لایحه ای به مجلس برای بررسی ارایه دهد که هنوز این مهم محقق نشده اما با توجه به وعده ارایه آن در هفته دولت همچنان منتظر آن برای بررسی در فراکسیون هستیم.



محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.